Page 305 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 305
oraba raziskovalnih škatel v naravi kot primer učinkovitega medpredmetnega povezovanja

Ezbakhe, F. 2018. »Addressing Water Pollution as a Means to Achieving the Su-
stainable Development Goals.« Journal of Water Pollution and Control 1:1–9.

Ferk Savec, V. 2014. »Aktivni pouk naravoslovja: primeri pristopov PARSEL, PRO-
FILES in VAUK.« V Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje nara-
voslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli, ur. I. Devetak in M. Metljak, 45–
56. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, UL.

Fiksl, M. 2010. »Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnolo-
gije na primeru raglje na vozičku.« Revija za elementarno izobraževanje 3
(1): 65–73.

Finn, K. E., Z. Yan in K. J. McInnis. 2018. »Promoting Physical Activity and Science
Learning in an Outdoor Education Program.« Journal of Physical Education,
Recreation and Dance 89 (1): 35–39.

Hershey, D. R. 1992. »Making Plant Biology Curricula Relevant.« BioScience 42
(3): 188–191.

Ivon, H., in D. Kuščević. 2013. »School and the Cultural-Heritage Environment:
Pedagogical, Creative and Artistic Aspects.« CEPS Journal 2 (3): 29–50.

Katalinič, D. 2010. Prvi naravoslovni koraki. Odranci: Mizarstvo Antolin.
Komisija Evropskih skupnosti. 2008. »Krepitev kompetenc za 21. stoletje: agen-

da za evropsko sodelovanje v šolstvu.« COM(2008) 425 konč, Komisija
Evropskih skupnosti, Bruselj.
Koprivnik, M., M. Korban-Crnjavic in V. Hus. 2016. »Primary School Teachers’
Opinions on Teaching the Environmental Studies Subject Outside of the
Classroom.« Practice and Theory in Systems of Education 11 (4): 250–261.
Kruh, M. 2016. »Učilnica na prostem.« Pogled kroz prozor, 30. maj. https://
pogledkrozprozor.wordpress.com/2016/05/30/ucilnica-na-prostem
Liefländer, K. 2015. »Effectiveness of Environmental Educationon Water: Con-
nectedness to Nature, Environmental Attitudes and Environmental Knowl-
edge.« Environmental Education Research 21 (1): 145–146.
Mantere, M. H. 1998. »Art and the Environment: An Art-Based Approach to En-
vironmental Education.« V Rapporter om utbildning, ur. L. Rubinstein Reich,
30–35. Malmö: Lärarhögskolan.
———. 2004. »Coming Back to the Senses: An Artistic Approach to Enviro-
nmental Education.« http://www.naturearteducation.org/Articles/
Coming20Back20to20the20Senses.pdf
Marentič Požarnik, B. 2019. »Okoljska vzgoja kot vzgoja in izobraževanje za traj-
nostni razvoj.« V Medpredmetne in kurikularne povezave, ur. Z. Rutar Ilc in K.
Pavlič Škerjanc, 437–454. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: matematika; učni
načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Pavlič Škerjanc, K. 2019. »Smisel in sistem kurikularnih povezav.« V Medpred-
metne in kurikularne povezave, ur. Z. Rutar Ilcvin K. Pavlič Škerjanc, 19–42.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

303
   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310