Page 314 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 314
ca Ribič in Samo Fošnarič
Preglednica 3 Natančnost obdelave papirja s tapetniškim nožem f f
,
Postavka ,
Natančna ,
Delno natančna ,
Nenatančna
Skupaj
Preglednica 4 Natančnost obdelave papirja s tapetniškim nožem glede na spol
Postavka Dečki Deklice Skupaj
Natančna f
Delno natančna
Nenatančna f , , ,
Skupaj
Opombe χ2 = 5,370, p = 0,068. f
f , , ,
f
f , , ,
f
f , , ,
ne obstaja statistično značilna razlika glede na spol (χ2 = 5,370, p = 0,068), se
pa kaže tendenca. Iz rezultatov je razvidno, da deklice papir obdelujejo na-
tančneje od dečkov. Natančno je papir obdelalo 16,7 deklic in 0,0 dečkov.
Enak delež dečkov (50,0 ) je papir obdelalo tako delno natančno kot nena-
tančno, medtem ko je bilo več deklic delno natančnih (55,6 ) kot nenatanč-
nih (27,8 ). Sklepamo, da imajo deklice v večji meri razvite ročne spretnosti,
ki se kažejo v natančnosti in usklajenosti gibov, ter več izkušenj z uporabo
tapetniškega noža (preglednica 4).
Žlebičenje z žebljičkom
Največ učencev (83,3 ) je papir obdelalo delno natančno, 11,1 natančno in
5,6 nenatančno. En učenec je bil kot nenatančen opredeljen zaradi pre-
močnega pritiska žebljička na papir, kar je povzročilo delni prerez papirja
(preglednica 5).
Glede na izid preizkusa χ2 lahko rečemo, da obstaja statistično značilna
razlika v natančnem žlebičenju z žebljičkom glede na spol (χ2 = 9,526, p =
0,009). Bolje so se izkazale deklice, ki so v 22,2 žlebičile natančno. Dečki so
bili delno natančni (n = 18) (preglednica 6). Obdelovalni postopek dokazuje
razvitejše ročne spretnosti, predvsem spretnosti prstov, pri deklicah kot deč-
kih. Žebljiček kot pripomoček (slika 2) zahteva veliko mero spretnosti že pri
312
Preglednica 3 Natančnost obdelave papirja s tapetniškim nožem f f
,
Postavka ,
Natančna ,
Delno natančna ,
Nenatančna
Skupaj
Preglednica 4 Natančnost obdelave papirja s tapetniškim nožem glede na spol
Postavka Dečki Deklice Skupaj
Natančna f
Delno natančna
Nenatančna f , , ,
Skupaj
Opombe χ2 = 5,370, p = 0,068. f
f , , ,
f
f , , ,
f
f , , ,
ne obstaja statistično značilna razlika glede na spol (χ2 = 5,370, p = 0,068), se
pa kaže tendenca. Iz rezultatov je razvidno, da deklice papir obdelujejo na-
tančneje od dečkov. Natančno je papir obdelalo 16,7 deklic in 0,0 dečkov.
Enak delež dečkov (50,0 ) je papir obdelalo tako delno natančno kot nena-
tančno, medtem ko je bilo več deklic delno natančnih (55,6 ) kot nenatanč-
nih (27,8 ). Sklepamo, da imajo deklice v večji meri razvite ročne spretnosti,
ki se kažejo v natančnosti in usklajenosti gibov, ter več izkušenj z uporabo
tapetniškega noža (preglednica 4).
Žlebičenje z žebljičkom
Največ učencev (83,3 ) je papir obdelalo delno natančno, 11,1 natančno in
5,6 nenatančno. En učenec je bil kot nenatančen opredeljen zaradi pre-
močnega pritiska žebljička na papir, kar je povzročilo delni prerez papirja
(preglednica 5).
Glede na izid preizkusa χ2 lahko rečemo, da obstaja statistično značilna
razlika v natančnem žlebičenju z žebljičkom glede na spol (χ2 = 9,526, p =
0,009). Bolje so se izkazale deklice, ki so v 22,2 žlebičile natančno. Dečki so
bili delno natančni (n = 18) (preglednica 6). Obdelovalni postopek dokazuje
razvitejše ročne spretnosti, predvsem spretnosti prstov, pri deklicah kot deč-
kih. Žebljiček kot pripomoček (slika 2) zahteva veliko mero spretnosti že pri
312