Page 317 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 317
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja

Slika 4 Pravilna uporaba ušesnih klešč (levo) in samostojno luknjanje (desno)

Preglednica 9 Natančnost obdelave papirja z ušesnimi kleščami f f
 ,
Postavka  ,
Natančna
Delno natančna  ,
Nenatančna  ,
Skupaj

valni postopek zahteval, saj je bilo naenkrat treba preluknjati 10 lukenj (pre-
glednica 9).

Kovičenje s kleščami za kovičenje
Večina otrok se je s kleščami za kovičenje srečala prvič. 8,3  vseh učencev je
orodje že uporabljalo doma in pri izbirnem predmetu tehnika (preglednica

Preglednica 10 Pravilna uporaba klešč za kovičenje in samostojna obdelava papirja

Postavka f f

Pravilna uporaba orodja in samostojna obdelava  ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in samostojna obdelava  ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in vodena obdelava  
Skupaj  ,

315
   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322