Page 317 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 317
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja
Slika 4 Pravilna uporaba ušesnih klešč (levo) in samostojno luknjanje (desno)
Preglednica 9 Natančnost obdelave papirja z ušesnimi kleščami f f
,
Postavka ,
Natančna
Delno natančna ,
Nenatančna ,
Skupaj
valni postopek zahteval, saj je bilo naenkrat treba preluknjati 10 lukenj (pre-
glednica 9).
Kovičenje s kleščami za kovičenje
Večina otrok se je s kleščami za kovičenje srečala prvič. 8,3 vseh učencev je
orodje že uporabljalo doma in pri izbirnem predmetu tehnika (preglednica
Preglednica 10 Pravilna uporaba klešč za kovičenje in samostojna obdelava papirja
Postavka f f
Pravilna uporaba orodja in samostojna obdelava ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in samostojna obdelava ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in vodena obdelava
Skupaj ,
315
Slika 4 Pravilna uporaba ušesnih klešč (levo) in samostojno luknjanje (desno)
Preglednica 9 Natančnost obdelave papirja z ušesnimi kleščami f f
,
Postavka ,
Natančna
Delno natančna ,
Nenatančna ,
Skupaj
valni postopek zahteval, saj je bilo naenkrat treba preluknjati 10 lukenj (pre-
glednica 9).
Kovičenje s kleščami za kovičenje
Večina otrok se je s kleščami za kovičenje srečala prvič. 8,3 vseh učencev je
orodje že uporabljalo doma in pri izbirnem predmetu tehnika (preglednica
Preglednica 10 Pravilna uporaba klešč za kovičenje in samostojna obdelava papirja
Postavka f f
Pravilna uporaba orodja in samostojna obdelava ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in samostojna obdelava ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in vodena obdelava
Skupaj ,
315