Page 316 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 316
ca Ribič in Samo Fošnarič

Slika 3 f f
Pravilna uporaba škarij in samostojna  ,
obdelava papirja  ,
 ,
Preglednica 7 Natančnost obdelave papirja s škarjami  ,
Postavka
Natančna
Delno natančna
Nenatančna
Skupaj

zato njegovi uporabi ne posvečajo dovolj pozornosti. Posledično je obdelava
papirja prehitra in nenatančna.

Luknjanje z ušesnimi kleščami
Z ušesnimi kleščami (slika 4) se je večina učencev srečala prvič, vendar jih je
kljub temu 86,1  držalo pravilno in z njimi samostojno luknjalo papir, 13,9 
pa jih je potrebovalo prikaz pravilne drže in načina, kako luknjati papir, nato
so samostojno nadaljevali delo. Opazili smo, da učencem primanjkuje moči
tako v rokah kot prstih (preglednica 8).

Z ušesnimi kleščami je natančno obdelala papir, torej ga natančno pre-
luknjala, nekoliko manj kot polovica učencev (47,2 ), ki jim s 36,1  sledijo
učenci, ki so bili pri delu delno natančni. 16,7  učencev je bilo pri luknja-
nju nenatančnih. Sklepamo, da je bilo nekoliko več učencev delno natančnih
in nenatančnih kot natančnih zaradi pomanjkanja zbranosti, ki jo je obdelo-

Preglednica 8 Pravilna uporaba ušesnih klešč in samostojna obdelava papirja

Postavka f f
,
Pravilna uporaba orodja in samostojna obdelava  ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in samostojna obdelava 
Prikaz pravilne uporabe orodja in vodena obdelava  ,
Skupaj ,


314
   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321