Page 315 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 315
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja

Slika 2 Primer pravilne drže žebljička (levo) in nenatančno žlebičenje (desno)

Preglednica 5 Natančnost obdelave papirja z žebljičkom f f
 ,
Postavka  ,
Natančna  ,
Delno natančna  ,
Nenatančna
Skupaj

Preglednica 6 Natančnost obdelave papirja z žebljičkom glede na spol

Postavka Dečki Deklice Skupaj

Natančna f 
Delno natančna
Nenatančna f  , , ,
Skupaj
f   

f  , , ,

f 

f , , ,

f   

f  , , ,

Opombe χ2 = 9,526, p = 0,009.

samem prijemu, ki je poleg pozornosti in koncentracije ključnega pomena
za natančen žleb.

Striženje s škarjami
Le četrtina učencev (25,0 ) je bila pri striženju papirja s škarjami (slika 3) na-
tančna, ostalih 75,0  pa delno natančnih (preglednica 7). Sklepamo, da je do
takega rezultata prišlo zaradi suverenosti učencev pri samem striženju s škar-
jami. Gre namreč za orodje, ki ga dnevno uporabljajo tako v šoli kot doma,

313
   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320