Page 318 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 318
ca Ribič in Samo Fošnarič

Slika 5 Pravilna uporaba klešč za kovičenje (levo) in samostojno kovičenje (desno)

Preglednica 11 Pravilna uporaba klešč za kovičenje in samostojna obdelava papirja
glede na spol

Postavka Dečki Deklice Skupaj

Pravilna uporaba orodja in samostojna obdelava f   
Prikaz pravilne uporabe orodja in samostojna obd. f , , ,
Prikaz pravilne uporabe orodja in vodena obdelava f 
Skupaj f   ,
Opombe χ2 = 4,763, p = 0,092. f , , 
f ,
f   
f , , ,

 
, ,

10). 41,7  učencev je potrebovalo prikaz drže in same uporabe orodja, pred-
vsem jim je težavo povzročalo vstavljanje klešč na samo kovico. Ta postopek
je od njih zahteval veliko mero zbranosti, natančnosti, predvsem pa potrpe-
žljivosti. 50,0  učencev je potrebovalo vodenje. Največkrat so potrebovali
pomoč pri vstavljanju kovic, saj niso bili dovolj vztrajni, da bi delo opravili
sami, prav tako niso imeli dovolj moči, da bi kovico zakovičili do konca. Naj-
večkrat smo v tem primeru delo dokončali mi. Učenci so se pri postopku za-
držali od 10 do 30 minut (slika 5).

Izid preizkusa χ2 (preglednica 11) kaže, da se v pravilni uporabi klešč za kovi-
čenje in samostojni obdelavi papirja glede na spol kaže tendenca (χ2 = 4,763,
p = 0,092). Iz rezultatov lahko razberemo, da so bili pri izvedbi obdeloval-
nega postopka uspešnejši dečki, ki so v 16,7  kovičili pravilno in samostojno,
deklice pa v 0,0 . Prikaz pravilne uporabe klešč za kovičenje s samostojno
nadaljnjo obdelavo je potrebovala polovica deklic (50,0 , n = 9) in 33,3 

316
   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323