Page 324 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 324
ca Ribič in Samo Fošnarič

———. 2010. Moj svet 3: delovni zvezek z delovnim gradivom za spoznavanje oko-
lja za 3. razred devetletne osnovne šole. Limbuš: Izotech.

Ganderton, L. 2008. Ročne spretnosti: koraki, tehnike, praktični izdelki. Ljubljana:
Mežek.

Gaul, D., in J. Issartel. 2016. »Fine Motor Skill Proficiency in Typically Develo-
ping Children: On or off the Maturation Track?« Human Movement Science
46:78–85.

Gostinčar Blagotinšek, A., D. Skribe Dimec, F. Florjančič in M. Čepič. 2002.
Raziskujemo in gradimo 4: učbenik za naravoslovje in tehniko v 4. razredu
osnovne šole. Ljubljana: DZS.

Hodnik Čadež, T. 2008. »Učitelj kot raziskovalec medpredmetnega povezova-
nja.« V Učitelj v vlogi raziskovalca, ur. J. Krek, T. Hodnik Čadež, J. Vogrinc,
B. Sicherl Kafol, V. Devjak in V. Štemberger, 131–149. Ljubljana: Pedagoška
fakulteta Univerze v Ljubljani.

Horvat, L., in L. Magajna. 1987. Razvojna psihologija. Ljubljana: Državna založba
Slovenije.

Kremžar, B., in M. Petelin. 2001. Otrokovo gibalno vedenje. Ljubljana: Društvo za
motopedagogiko in psihomotoriko.

Kuščer, K. 2000. Integrirani pouk: priročnik za obravnavo tematskega sklopa Sa-
dovnjak. Ljubljana: Zavod republike Slovenije za šolstvo.

Luo, Z., P. E. Johe, C. S. Huntsinger in T. D. Pigott. 2010. »Fine Motor Skills and
Mathematics Achievement in East Asian American and European Ame-
rican Kindergartners and First Graders.« British Journal of Developmental
Pshychology 24 (4): 595–614.

Macdonald, K., N. Milne, O. Robin in R. Pope. 2018. »Relationships between Mo-
tor Proficiency and Academic Performance in Mathematics and Reading
in School-Aged Children and Adolescents: A Systematic Review.« Interna-
tional Journal of Environmental Research and Public Health 15 (8): 1603.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6121293/

Majerič, P. 2016. »Uporaba delovnih gradiv pri pouku Spoznavanja okolja v 3.
razredu osnovne šole v neposredni praksi znotraj ptujskega šolskega oko-
liša.« Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.

Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: likovna vzgoja; učni
načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

———. 2011b. Program osnovna šola: naravoslovje in tehnika; učni načrt. Ljub-
ljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

Morley, D., K. Till, P. Ogilvie in G. Turner. 2015. »Influences of Gender and Socio-
economic Status on the Motor Proficiency Of Children in the UK.« Human
Movement Science 44:150–156.

Müürsepp, M., in A. Kikkull. 2014. »Cooking and Hammering: Primary School
Pupils Concepts of their Craft Skills.« International Electronic Journal of Ele-
mentary Education 6 (3): 371–384.

322
   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329