Page 325 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 325
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja

Novak, M. 2005. Vloga učitelja v devetletni šoli. Nova Gorica: Educa.
Papalia, D., S. Olds Wendoks in R. Feldman Duskin. 2003. Otrokov svet: otrokov

razvoj od spočetja do konca mladostništva. Ljubljana: Educy.
Papotnik, A. 1993. Zgodnje uvajanje v tehniko. Maribor: Obzorja.
———. 1999a. Didaktika zgodnjega poučevanja in učenja tehnike in tehnologije.

Ljubljana: DZS.
———. 1999b. 101 izdelek iz papirja: priročnik za ustvarjanje iz papirja, kartona in

lepenke – v šoli in doma. Ljubljana: Jutro.
Papotnik, A., in T. Brglez. 2012. 101 izdelek za tehnično ustvarjalnost: priročnik s

3D animacijami za ustvarjanje praktičnih izdelkov za dom, šolo in prosti čas.
Limbuš: Izotech.
Pistotnik, B. 2017. Osnove gibanja v športu: osnove gibalne izobrazbe. Ljubljana:
Fakulteta za šport.
Skinner, R. A., in J. P. Piek. 2001. »Psychosocial Implications of Poor Motor Coor-
dination in Children and Adolescents.« Human Movement Science 20 (1–2):
73–94.
Stoppard, M. 1992. Kaj zmore vaš otrok. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Toličič, I., in V. Smiljanić-Čolanović. 1979. Otroška psihologija. Ljubljana: Mladin-
ska knjiga.
Uther, D., E. Brar, M. Pieterse in R. Treloar. 2000. Majhni koraki: program zgo-
dnje obravnave otrok z motnjami v razvoju. Ljubljana: Društvo za pomoč
duševno prizadetim Sožitje.
Van der Fels., I. M. J, S. C. M. te Wierike, E. Hartman, M. T. Elferink-Gemser, J.
Smith in C. Visscher. 2015. »The Relationship between Motor Skills and Co-
gnitive Skills in 4–16 Year Old Typically Developing Children: A Systematic
Review.« Journal of Science and Medicine in Sport 18 (6): 697–703.
Weinberger, D., B. Elvevåg in J. Giedd, J. 2005. The Adolescent Brain: A Work in
Progress. Washington, DC: The National Campaign to Prevent Teen and Un-
planned Pregnancy.
Woodward, S., in Y. Swinth. 2002. »Multisensory Approach to Handwriting Re-
mediation: Perceptions of School-Based Occupational Therapists.« Ameri-
can Journal of Occupational Therapy 56 (3): 305–312.
Zajc, S. 2006. Tehniški dnevi od 1. do 5. razreda osnovne šole. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Zysset, A. E. 2018. Motor Skills, Cognitive Skills and Executive Functions in Pre-
school Children. Zürich: University of Zurich.
Žlebnik, L. 1975. Psihologija otroka in mladostnika. Ljubljana: DZS.

The Motor Skills at Paper Products Manufacturing as a Starting Point
for Cross-Curricular Integration at the Elementary Level of Education
Today, science and technology lessons don not provide enough time to pro-
duce products from technical content, furthermore some schools lack ade-

323
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330