Page 340 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 340
ja Batič in Dragica Haramija
Slika pove več kot cel kup besed.
Slika je bila prva zabeležena poved.
Slika naredi večji vtis kot zapis.
In ker so, preden je zavladal tisk,
brali redki, je bila slika dolgo tudi edina,
ki je ljudstvu lahko nekaj vidno in trajno sporočila.
Zahvala
Janja Batič je prispevek napisala v okviru projekta OBJEM – Bralna pismenost
in razvoj slovenščine (Ozaveščanje, Branje, Jezik, Evalvacija, Modeli), šifra pro-
jekta OP20.01462, vodja dr. Sandra Mršnik, ki ga vodi Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo; Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz
Evropskega socialnega sklada.
Dragica Haramija je prispevek napisala v okviru Raziskovalnega programa št.
P6-0156 (Slovensko jezikoslovje, književnost in poučevanje slovenščine, vodja
programa prof. dr. Marko Jesenšek), ki ga je sofinancirala Javna agencija za raz-
iskovalno dejavnost Republike Slovenije iz državnega proračuna.
Literatura
Batič, J. 2017. »Likovno didaktične razsežnosti slikanice pri pouku likovne ume-
tnosti.« Didakta 26 (193): 19–24.
———. 2018. »Likovna umetnost v slikanicah.« Pedagoška obzorja 33 (1): 46–58.
———. 2019. »Reading Picture Books in Preschool and Lower Grades of Pri-
mary School.« CEPS Journal: Center for Educational Policy Studies Journal.
https://www.doi.org/10.26529/cepsj.554
Batič, J., P. Lebar Kac in D. Haramija. 2019. »Interdisciplinarna narava slikanice:
možnosti medpredmetne obravnave slikanice pri pouku slovenščine in li-
kovne umetnosti.« Razredni pouk 21 (3): 10–17.
Berce-Golob, H. 1993. Likovna vzgoja: načini dela pri likovni vzgoji; priročnik za
učitelje na predmetni stopnji osnovne šole. Ljubljana: Državna založba Slo-
venije.
Brejc, T. 1998. »Začetki modernizma: impresionizem, secesija, simbolizem.« V
Umetnost na Slovenskem: od prazgodovine do danes, ur. I. Trenc-Frelih, 216–
243. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Bukovec, A., in R. Potočnik. 2019. »Elementary School Student’s Attitudes on
Teaching Artist’ Monochrome Picture Book without Text and Graphite Te-
chnique.« Teaching Artist Journal 17 (3–4): 86–102.
Byszewski, J. 2003. Drugačen muzej. Ljubljana: Skupnost muzejev Slovenije.
Društvo slovenskih pisateljev. 2019. »Utemeljitev nagrade desetnica 2019 za
Andreja Rozmana Rozo.« Društvo slovenskih pisateljev, Ljubljana.
Duh, M., in T. Vrlič. 2003. Likovna vzgoja v prvi triadi devetletne osnovne šole: pri-
ročnik za učitelje razrednega pouka. Ljubljana: Rokus.
338
Slika pove več kot cel kup besed.
Slika je bila prva zabeležena poved.
Slika naredi večji vtis kot zapis.
In ker so, preden je zavladal tisk,
brali redki, je bila slika dolgo tudi edina,
ki je ljudstvu lahko nekaj vidno in trajno sporočila.
Zahvala
Janja Batič je prispevek napisala v okviru projekta OBJEM – Bralna pismenost
in razvoj slovenščine (Ozaveščanje, Branje, Jezik, Evalvacija, Modeli), šifra pro-
jekta OP20.01462, vodja dr. Sandra Mršnik, ki ga vodi Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo; Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz
Evropskega socialnega sklada.
Dragica Haramija je prispevek napisala v okviru Raziskovalnega programa št.
P6-0156 (Slovensko jezikoslovje, književnost in poučevanje slovenščine, vodja
programa prof. dr. Marko Jesenšek), ki ga je sofinancirala Javna agencija za raz-
iskovalno dejavnost Republike Slovenije iz državnega proračuna.
Literatura
Batič, J. 2017. »Likovno didaktične razsežnosti slikanice pri pouku likovne ume-
tnosti.« Didakta 26 (193): 19–24.
———. 2018. »Likovna umetnost v slikanicah.« Pedagoška obzorja 33 (1): 46–58.
———. 2019. »Reading Picture Books in Preschool and Lower Grades of Pri-
mary School.« CEPS Journal: Center for Educational Policy Studies Journal.
https://www.doi.org/10.26529/cepsj.554
Batič, J., P. Lebar Kac in D. Haramija. 2019. »Interdisciplinarna narava slikanice:
možnosti medpredmetne obravnave slikanice pri pouku slovenščine in li-
kovne umetnosti.« Razredni pouk 21 (3): 10–17.
Berce-Golob, H. 1993. Likovna vzgoja: načini dela pri likovni vzgoji; priročnik za
učitelje na predmetni stopnji osnovne šole. Ljubljana: Državna založba Slo-
venije.
Brejc, T. 1998. »Začetki modernizma: impresionizem, secesija, simbolizem.« V
Umetnost na Slovenskem: od prazgodovine do danes, ur. I. Trenc-Frelih, 216–
243. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Bukovec, A., in R. Potočnik. 2019. »Elementary School Student’s Attitudes on
Teaching Artist’ Monochrome Picture Book without Text and Graphite Te-
chnique.« Teaching Artist Journal 17 (3–4): 86–102.
Byszewski, J. 2003. Drugačen muzej. Ljubljana: Skupnost muzejev Slovenije.
Društvo slovenskih pisateljev. 2019. »Utemeljitev nagrade desetnica 2019 za
Andreja Rozmana Rozo.« Društvo slovenskih pisateljev, Ljubljana.
Duh, M., in T. Vrlič. 2003. Likovna vzgoja v prvi triadi devetletne osnovne šole: pri-
ročnik za učitelje razrednega pouka. Ljubljana: Rokus.
338