Page 341 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 341
Medpredmetno povezovanje kot možnost ustvarjanja interakcije

Duh, M., in T. Zupančič. 2013. »Likovna apreciacija in metoda estetskega trans-
ferja.« Revija za elementarno izobraževanje 6 (4): 71–86.

Eckhoff, A. 2008. »The Importance of Art Viewing Experiences in Early Child-
hood Visual Arts: The Exploration of a Master Art Teacher’s Strategies for
Meaningful Early Arts Experiences.« Early Childhood Education Journal 35
(5): 463–472.

Haramija, D. 2012. Nagrajene pisave: opusi po letu 1991 nagrajenih slovenskih mla-
dinskih pripovednikov. Murska Sobota: Franc-Franc.

———. 2019. »Spodbujanje družinskega branja v otrokovem predšolskem ob-
dobju: predšolska bralna značka.« Slavia Centralis 12 (2): 33–45.

Haramija, D., in J. Batič. 2013. Poetika slikanice. Murska Sobota: Franc-Franc.
Henigsman, V., S. Karim in R. Kern. 2015. Likovna umetnost: i-učbenik za likovno

umetnost v 9. razredu osnovne šole. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo in Ministrstvo za znanost, izobraževanje in šport.
Hickman, R. 2005. Why We Make Art and Why It Is Taught. Bristol: Intellect.
Hosack Janes, K. 2014. Using the Visual Arts for Cross-curricular Teaching and Le-
arning: Imaginative Ideas for Primary School. London: Routledge.
Karlavaris, B. 1987. »Problemi učnih metod pri likovni vzgoji.« Sodobna pedago-
gika 38 (3–4): 179–83.
Kos, J. 2001. Literarna teorija. Ljubljana: DZS.
Krek, J., in M. Metljak, ur. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Sloveniji.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2008. Gimnazija: likovna umetnost; učni načrt.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011. Program osnovna šola: likovna vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mini-
strstvo za šolstvo in šport.
Perkins, D. N. 1994. The Intelligent Eye: Learning to Think by Looking at Art: Har-
vard Project Zero. Los Angeles: The Getty Center for Education in Arts.
Preininger, K. 2018. »Spremljevalna besedila.« V Pesmi iz galerije, avt. A. Rozman
Roza, 100–101. Ljubljana: Narodna galerija.
Rozman, A. R. 2018. Pesmi iz galerije. Spremljevalna besedila K. Preininger, ilustr.
J. Klemenčič, foto. J. Dermastja in B. Salaj. Ljubljana: Narodna galerija.
Saksida, I. 2006. »Sodobna slovenska mladinska poezija.« V Preseganje meje, ur.
M. Hladnik, 265–279. Ljubljana: Slavistično društvo Slovenije.
Sandell, R. 2012. »What Excellent Visual Arts Teaching Looks Like: Balanced, In-
terdisciplinary, and Meaningful.« https://www.sps186.org/downloads/
basic/385217/What20Excellent20Visual20Art20Teaching20Looks
20Like.pdf
Savedoff, B. 1993. »Loking at Art through Photographs.« The Journal of Aesthe-
tics and Art Criticism 51 (3): 455–462.
Schulman Herz, R. 2010. Looking at Art in the Classroom: Art Investigations from
the Guggenheim Museum. New York: Columbia University.

339
   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346