Page 81 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 81
ako dobro študentje poznajo medpredmetno povezovanje in kakšne izkušnje imajo z njim?

Barnes, J. 2015. »An Introduction to Cross-Curricular Learning.« V The Primary
Curriculum: A Creative Approacch, ur. P. Driscoll, A. Lambirth in J. Roden,
260–283. London: Sage.

Bassem, S. M. 2020. »Water Pollution and Aquatic Biodiversity.« Biodiversity In-
ternational Journal 4 (1): 10–16.

Birsa, E. 2017. »Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpred-
metno povezovanje likovnih vsebin.« Revija za elementarno izobraževanje
10 (2–3): 163–180.

Blöschl, G., G. Carr, C. Bucher, A. H. Farnleitner, H. Rechberger, W. Wagner in M.
Zessner. 2011. »Promoting Interdisciplinary Education – The Vienna Docto-
ral Programme on Water Resource Systems.« Hydrology and Earth System
Sciences 16:457–472.

Burian, S. J., M. K. Jha, G. A. Richard, M. Shepherd in J. Taber. 2017, »An Interdisci-
plinary Learning Module on Water Sustainability in Cities.« Prispevek pred-
stavljen na 2017 ASEE Annual Conference & Exposition, Columbus, OH, 25–
28 junij.

Chaplin, M. F. 2019. »Structure and Properties of Water in Its Various States.«
V Encyclopedia of Water: Science, Technology, and Society, ur. P. A. Maurice,
13–32. Hoboken, NJ: Wiley.

Cipcigan, F., V. Sokhan, G. Martyna in J. Crain. 2018. »Structure and Hydrogen
Bonding at the Limits of Liquid Water Stability.« Scientific Reports 8:1718.

Čehić, S. 2007. Pogled na vode v Sloveniji. Ljubljana: Statistični Urad Republike
Slovenije.

Dolenc-Orbanić, N., N. Cotič in P. Furlan. 2016. »Mobilno učenje na primeru spo-
znavanja biodiverzitete.« Pedagoška obzorja 31 (1): 86–99.

Evropska komisija. 2018. »Priporočilo sveta o ključnih kompetencah za vseži-
vljenjsko učenje.« COM(2018) 24 final. Evropska komisija, Bruselj.

Florjanič, L. 2017. »Refleksija študentov razrednega pouka o usposobljenosti za
medpredmetno povezovanje.« Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.

Fomin, Y. D., E. N. Tsiok, V. N., Ryzhov in V. Brazhkin. 2017. »A Novel Anomalous
Region of Water.« https://www.researchgate.net/publication/317543209

Forbes, C. T., ur. 2020. »Water Literacy and Education.« Posebna številka, Water
12 (7).

Forbes, C. T., N. Brozovic, T. E. Franz, D. E. Lally in D. N. Petitt. 2018. »Water in
Society: An Interdisciplinary Course to Support Undergraduate Students’
Water Literacy.« Journal of College Science Teaching 48 (1): 36–42.

Gallo, P., K. Amann-Winkel, C. A. Angell, M. A. Anisimov, F. Caupin, C. Chakra-
varty, E. Lascaris, T. Loerting, A. Z. Panagiotopoulos, J. Russo, J. A. Sellberg,
H. E. Stanley, H. Tanaka, C. Vega, L. Xu in L. G. M. Pettersson. 2016. »Water:
A Tale of Two Liquids.« Chemical Reviews 116 (13): 7463–7500.

Greenwood, R. 2013. »Subject-Based and Cross-Curricular Approaches within
the Revised Primary Curriculum in Northern Ireland: Teachers’ Concerns

79
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86