Page 83 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 83
ako dobro študentje poznajo medpredmetno povezovanje in kakšne izkušnje imajo z njim?

Many-Body Interactions Determine the Local Structure of Liquid Water.«
Chemical Science 10 (35): 8211–8218.
Riskowski, J. L., C. D. Todd, B. Wee, B., M. Dark in J. Harbor. 2009. »Exploring the
Effectiveness of an Interdisciplinary Water Resources Engineering Module
in an Eighth Grade Science Course.« International Journal of Engineering
Education 25 (1): 181–195.
Rutar Ilc, Z., in K. Pavlič Škerjanc. 2010. Medpredmetne in kurikularne povezave:
priročnik za učitelje. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Saito, L., F. Fiedler, B. Cosens in D. Kauneckis. 2012. »A Vision of Interdisciplinary
Graduate Education in Water and Environmental Resources in 2050.« V To-
ward a Sustainable Water Future: Visions for 2050, ur. W. Grayman, D. Loucks
in L. Saito, 196–206. Reston, VA: American Society of Civil Engineers.
Seçkina, M., in F. D. Gözütok. 2010. »Problems Encountered in Teaching Cross
Curriculum Skills of the Science Program.« Procedia: Social and Behavioral
Sciences 9:1319–1324.
Sicherl-Kafol, B. 2008. »Medpredmetno povezovanje v osnovni šoli.« Didakta
18–19 (november): 7–9.
Singraber, A., T. Morawietz, J. Behler in C. Dellago. 2018. »Density Anomaly of
Water at Negative Pressures from First Principles.« Journal of Physics: Con-
densed Matter 30 (25): 254005.
Skorupan, M., ur. 2019. Mednarodna konferenca Zaživimo z vodo. Ljubljana: Dru-
štvo učiteljev geografije Slovenije.
Svet Evropske unije. 2018. »Priporočilo Sveta z dne 22. maja 2018 o ključnih kom-
petencah za vseživljenjsko učenje (besedilo velja za EGP). (2018/C 189/01)«
Uradni list Evropske Unije, C 189/1–13.
Širec, A., K. Arzenšek, S. Deutsch, V. Košpenda, V. Kumer, J. Laco, N. Lamut in
J. Lazar. 2011. »Medpredmetno povezovanje kot strategija za kakovostno
učenje učencev v osnovni šoli.« Vodenje v vzgoji in izobraževanju 9 (1): 33–
58.
Tabbutt, F. D. 2000. »Water: A Powerful Theme for an Interdisciplinary Course.«
Journal of Chemical Education 77 (12): 1594–1601.
Timmerman, V. 2018. »Cross-Curricular Teaching: How Does It Work?« https://
www.ciep.fr/sites/default/files/atoms/files/crosscut-cross-curricular
-teaching-how-does-it-work-synthesis.pdf
———. 2019. »Recommandations for Cross-Curricular Teaching: CROSSCUT
Erasmus+ project.« https://www.ciep.fr/sites/default/files/atoms/files/
crosscut_recommandations.pdf
Vaghela, K. B., D. P. Shukla, A. Y. Mishra in N. K. Jain. 2017. »Impact of Pollution
on Aquatic Fauna of River Ecosystem: A Review.« International Journal of
Current Advanced Research 6 (10): 6518–6524.
Volk, M., M. Cotič, M. Zajc in A. Istenič Starčič. 2017. »Tablet-Based Cross-Curricu-
lar Maths vs. Traditional Maths Classroom Practice for Higher-Order Lear-

81
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88