Page 82 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 82
es Kovač

and Preferred Approaches.« Education 3–13: International Journal of Pri-
mary, Elementary and Early Years Education 41 (4): 443–458.
Häder, D. P., A. T. Banaszak, V. E. Villafañe, M. A. Narvarte, R. A. González in E.
W. Helbling. 2020. »Anthropogenic Pollution of Aquatic Ecosystems: Emer-
ging Problems with Global Implications.« Science of The Total Environment
713: 136586.
Harari, Y. N. 2017. Homo Deus: Kratka zgodovina prihodnosti. Ljubljana: Mladin-
ska knjiga.
Havu-Nuutinen, S., S. Kärkkäinen in T. Keinonen. 2011. »Primary School Pupils’
Perceptions of Water in the Context of STS Study Approach.« International
Journal of Environmental and Science Education 6 (4): 321–339.
Hodnik Čadež, T., in T. Filipčič. 2005. »Medpredmetno povezovanje v prvem ra-
zredu osnovne šole.« Pedagoška obzorja 20 (3–4): 3–15.
Hus, V., M. Ivanuš-Grmek in B. Čagran. 2008. »Integracija predmeta spoznavanje
okolja z drugimi predmeti.« Pedagoška obzorja 23 (3–4): 66–80.
Jones, C. 2009. »Interdisciplinary Approach: Advantages, Disadvantages, and
the Future Benefits of Interdisciplinary Studies.« ESSAI 7:26. http://dc.cod
.edu/essai/vol7/iss1/26
Kordigel Aberšek, M. 1998. »Še enkrat o integriranem/celostnem pouku z zor-
nega kota književne didaktike.« Jezik in slovstvo 43 (4): 127–142.
Koselleck, R. 1999. Pretekla prihodnost. Ljubljana: Studia Humanitatis.
Krapše, T. 2002. »Ciljno in medpredmetno načrtovanje v devetletni osnovni
šoli.« Vzgoja in izobraževanje 33 (1): 30–33
McMullen, B., in P. Fletcher. 2015. »An Inquiry-Based Cross-Curriculum Appro-
ach.« V Educating for Sustainability in Primary Schools, ur. N. Taylor, F.
Quinn in C. Eames, 269–302. Rotterdam: Sense Publishers.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: družba; učni načrt.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011b. Program osnovna šola: spoznavanje okolja; učni načrt. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.
Mueller, A. M., S. J. Juris, C. M. Willermet, E. Drake, S. Upadhay in P. Chhetri. 2014.
»Assessing Interdisciplinary Learning and Student Activism in a Water Is-
sues Course.« Journal of the Scholarship of Teaching and Learning 14 (2): 111–
132.
Nilsson, A., in L. G. Pettersson. 2015. »The Structural Origin of Anomalous Pro-
perties of Liquid Water.« Nature Communications 6 (1): 1–11.
Novak, M. 2005. Vloga učitelja v devetletni osnovni šoli. Nova Gorica: Educa.
Repnik, R. 2017. »Prisotnost vsebin o vodi v učnih načrtih slovenske osnovne
šole.« V 8. mednarodna znanstvena konferenca na temo Prehrana, gibanje
in zdravje: elektronski zbornik, ur. S. Kerec in J. Štefanec, 39–51. Rakičan: RIS
Dvorec.
Riera, M., E. Lambros, T. T. Nguyen, A. W. Götz in F. Paesani. 2019. »Low-Order

80
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87