Page 104 - Lesjak, Miha, Marijana Sikošek, Simon Kerma. Ur. 2020. Tematski turizem: teoretični in aplikativni primeru oblik turizma v svetu in Sloveniji. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 104
Maja Uran Maravic´ in Kaja Sajovic
Valicon Tourism. (2016). Persone ciljnih skupin slovenskega turizma: po-
rocˇilo [predstavitev v PowerPointu]. https://www.slovenia.info/
uploads/dokumenti/raziskave/sto157_persone_ciljnih_skupin_slo
_turizma.pdf
Valicon Tourism. (2018). Identifikacija tržnega potenciala: primerjalno
porocˇilo raziskave med anketiranimi državami: Avstrija, Francija,
Nemcˇija, Italija, Nizozemska, Poljska, Združeno kraljestvo, Rusija,
Belgija, Cˇeška, Danska, Madžarska, Španija, Cˇeška, Švica [predstavi-
tev v PowerPointu]. https://www.slovenia.info/uploads/poslovno/
raziskave_analize/sto162_primerjalno_porocilo.pdf
Vinerean, A. (2012). Promises of gastronomic tourism. Revista Economi-
ca, 65(4), 21–32.
Vodnik, V. (1799). Kuharske bukve. Gassler.
World Tourism Organization. (2012). Global report on food tourism.
104 World Tourism Organization. (2019). Guidelines for the development of
gastronomy tourism.
Woolf, S. J. (2018). Amber revolution: How the world learned to love orange
wine. Interlink.
Valicon Tourism. (2016). Persone ciljnih skupin slovenskega turizma: po-
rocˇilo [predstavitev v PowerPointu]. https://www.slovenia.info/
uploads/dokumenti/raziskave/sto157_persone_ciljnih_skupin_slo
_turizma.pdf
Valicon Tourism. (2018). Identifikacija tržnega potenciala: primerjalno
porocˇilo raziskave med anketiranimi državami: Avstrija, Francija,
Nemcˇija, Italija, Nizozemska, Poljska, Združeno kraljestvo, Rusija,
Belgija, Cˇeška, Danska, Madžarska, Španija, Cˇeška, Švica [predstavi-
tev v PowerPointu]. https://www.slovenia.info/uploads/poslovno/
raziskave_analize/sto162_primerjalno_porocilo.pdf
Vinerean, A. (2012). Promises of gastronomic tourism. Revista Economi-
ca, 65(4), 21–32.
Vodnik, V. (1799). Kuharske bukve. Gassler.
World Tourism Organization. (2012). Global report on food tourism.
104 World Tourism Organization. (2019). Guidelines for the development of
gastronomy tourism.
Woolf, S. J. (2018). Amber revolution: How the world learned to love orange
wine. Interlink.