Page 110 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 110
dra Verweij in José Laan

njega. Posledično je nujno, da trženje 4.0 ponuja različne kanale tako
na spletu kot izven njega.
– Aktivni pristop: deležniki ohranjajo stik s podjetji tako, da izražajo
svoja mnenja z deljenjem, všečkanjem, objavljanjem, s priporoča-
njem izdelkov ali podjetja ali da sodelujejo v procesu razvoja izdelka.
Posledično mora biti trženje 4.0 sestavljeno tako, da lahko stranke v
njem sodelujejo.
– Poznejše odločanje o nakupu: zaradi velike možnosti izbire ponuja
kombinacija spletnih in tradicionalnih nakupnih poti veliko prilo-
žnosti za primerjavo. Posledično se nakupne odločitve večkrat sprej-
mejo precej pozno, če sploh se. Pametno trženje lahko motivira kup-
ce, da sprejmejo pozitivno nakupno odločitev.
– Izkušnja orientacije: v današnjem svetu bi moralo biti nakupovanje
pozitivna izkušnja za mnoge kupce. Da bi lahko konkuriralo večjim
trgovskim centrom, mora trženje ustvariti edinstvene svetove, ki
kupce vzpodbujajo kupce, da vstopijo v trgovine. S spletnim nakupo-
vanjem lahko to pomeni tudi ponujanje platforme z visoko stopnjo
uporabnosti in preprostosti nakupa blaga.

3.5.4 Izzivi modernega trženja
Digitalizacija managementa strank
Izzivi, ki jih predstavlja četrta dimenzija »Interakcije«, pomenijo, da mora
management prav tako skozi ključne spremembe. Sledeče posledice so še
posebej pomembne v primeru srednje velikih podjetij.

Definiranje znamke, izdelka in nastopne strategije
Tudi če se podjetje še naprej samo odloča, katere izdelke in storitve želi
ponuditi in pod katero znamko, pa v današnjem času digitaliziranega sveta
ni več samostojno. Na odločitve podjetij namreč vplivajo številni deležniki,
npr. zaradi dejstva, da so lahko mnenja o podjetju, izdelku ali potrebah
izražena preko forumov in socialnih omrežji. Za uspešnost na trgu je torej
pomembno, da se te ugotovitve vključi v razvoj izdelkov in storitev.

Definiranje izdelkov in storitev
Točna definicija izdelkov in storitev, ki jo nudi podjetje, je v končni fazi
omejena glede na oceno in uporabo podatkov, ki so bili pridobljeni s strani
raznih deležnikov. Poleg tega pa gredo izdelki skozi raznolike procese pod
drobnogledom različnih deležnikov. Uspeh izdelka tako ni izmerjen samo

110
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115