Page 111 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 111
Poslovne priložnosti

pri lansiranju le-tega, pač pa tudi pred lansiranjem z analizo različnih pro-
cesov. Izraz »vedno v beta fazi« opisuje dejstvo, da izdelki ali storitve ne
prodrejo na trg v svoji najpopolnejši obliki, pač pa v obliki naprednih pro-
totipov (Bruce in Jeromin, 2016, str. 63).

Pametna produkcija
Avtomatski in modularni produkcijski proces omogoča, da v t. i. pametni
tovarni kupci samo dodelajo izdelke. Ti so nato lahko proizvedeni kot edin-
stveni izdelki, kljub metodi množičnega proizvajanja. Kupci tako postanejo
del procesa. Ta vrednost kreacije, ki sega do Alvina Tofflerja, opisuje zdru-
žitev proizvajalca in potrošnika v eno samo osebo v smislu soustvarjalca in
soproizvajalca (Toffler, 1983).

Digitalizirani proces
Digitalizacija procesov znotraj podjetij zmanjšuje število interakcij, kar se
tiče managementa strank. Podjetja lahko prav tako predajo razne naloge
kupcem preko samodelujočih spletnih portalov, kar pa vodi do prednosti
pri učinkovitosti (poglavje 2). Tako čas procesiranja kot napake se lahko
posledično zmanjšajo.

Definiranje pametnih podatkov
Da bi lahko optimizirali procese s perspektive podjetij in kupcev, moramo
pametno uporabiti podatke. Posledično je nujno, da se specifično določi,
katere podatke je potrebno oceniti in shraniti, da se proces optimizira in
da zadovolji kupce.

3.5.5 Dialog kupcev v digitaliziranem svetu
V okolju, kjer so vsako podjetje, vsaka znamka in vsak izdelek primerlji-
vi s konkurenco v svetovnem merilu, je bistvenega pomena, da se trže-
nje obravnava kot tarča za specifične skupne in da se govori s strankami.
Naslednji instrumenti podpirajo optimizirano in pametno spletno trženje
(slika 3.8).

Spletno trženje poteka na različnih nivojih. Nekateri načini uporabe so
vidni končnim uporabnikom, nekateri pa ostanejo skriti.

Vidno spletno trženje se izvaja preko tradicionalnih oglaševalskih napi-
sov ali preko slik izdelka ali podjetij, ki so lahko prikazane na lastni spletni
strani podjetja, na spletnih straneh posrednikov kot tudi na različnih sple-
tnih platformah in spletnih iskalnikih. Da bi izpostavili njihovo vidnost,

111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116