Page 76 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 76
dra Verweij in José Laan

nove razsežnosti v načinu delovanja in glede vrednosti, ki jo lahko zago-
tovijo strankam in deležnikom. Drastično lahko skrajšajo čas za uvedbo
novih izdelkov na trg in se hitreje odzovejo na potrebe strank. Pretvor-
ba podatkov o strankah in proizvodnji v razumevanje oskrbne verige bo
tem tovarnam ter oskrbni verigi omogočila hitrejši odziv na spremembe
v potrebah strank in na zunanje pretrese.« (Annunziata, 2014, str. 2). Na
izredno konkurenčnem trgu s stalno spreminjajočimi se spremenljivkami
je potrebno ponovno razmisliti o vedno večjem boju za (digitalno) pozor-
nost strank in njihovem povpraševanju po prilagojenih rešitvah s kratkim
tržnim časom, poslovnih modelih in tržnih strategijah, tržne pozicije pa je
potrebno na novo opredeliti.

Vsebina tega podpoglavja služi kot prispevek, navdih in vodilo za vklju-
čevanje poslovnih priložnosti v načrt sm eart. Cilj poglavja je podati pre-
gled osnovnih konceptov pametne industrije za vpeljavo sledečih aktivnos-
ti v podjetje:

– Katere poslovne priložnosti lahko ponudi pametna industrija?
– Kako spremeniti izdelke ali razviti nove, dragocene rešitve za stran-

ke, ki temeljijo na pametni industriji?
– Kako zgraditi portfelj izdelkov in storitev za prihodnost?
– Kako uvesti ali izboljšati pametno trženje v podjetju?
– Kakšne učinke bo imela pametna industrija na vašo oskrbno verigo

in kako se odzvati, iz tega izhajati ter imeti dobiček.

3.2 Potrebe trga
Glavne sestavine podjetja za ustvarjanje novih, pametnih poslovnih prilo-
žnosti so poglobljeno razumevanje:

– lastnih ambicij in (potencialnih) virov,
– tehničnega in družbenega razvoja ter tržnih trendov,
– potreb, težav in vrednosti strank.

Naša raziskava kaže, da 51  vprašanih potrebuje več znanja o trgu in
razumevanju potreb strank (Fachhochschule des Mittelstands, 2018).

Mednarodna tržna gibanja, ki se nanašajo na pametno industrijo, bodo
imela vedno večji vpliv na posamezna proizvodna m sp in njihove vredno-
stne verige. Ta gibanja so:

1. Individualizacija.

76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81