Page 204 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 204
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja

Področja N M SD
Didaktične igre 91 2,64 1,060
Gibanje celega telesa 94 3,05 1,230

Iz preglednice je razvidno, da učitelji pri pouku klavirja od 1. do 3.
razreda največ pozornosti namenjajo »učenju novih skladb« (M = 4,45).
Mnenja anketirancev glede strinjanja s to trditvijo so razmeroma enotna, saj
vrednost standardnega odklona ne presega tretjine vrednosti aritmetične
sredine (SD = 0,616). Temu sledita »razvijanje pianistične tehnike« (M =
4,27, SD = 0,806) in »interpretacija glasbenih del« (M = 4,25, SD = 0,702).

Dejavnik, ki mu učitelji namenijo najmanj pozornosti, je »transpozi-
cija« (M = 2,29, SD = 0,969). Preglednica pa tudi kaže, da učitelji v razre-
dih od 1. do 3. »improvizaciji« namenjajo malo pozornosti (M = 2,38, SD =
1,069)

Preglednica 8: Učiteljeva pozornost, namenjena posameznim področjem,
pri pouku klavirja od 4. razreda naprej

Področja N M SD

Učenje novih skladb 93 4,01 0,744

Razvijanje pianistične tehnike 93 4,41 0,711

Interpretacija glasbenih del 93 4,67 0,538

Učenje na pamet 92 4,18 0,740

Branje a prima vista 93 3,05 1,097

Transpozicija 93 2,11 0,890

Igranje po posluhu 93 2,34 1,128

Improvizacija (sprotno izmišljanje) 92 2,20 1,040

Kompozicija (sestavljanje lastnih skladbic) 93 2,23 1,075

Sprostitvene tehnike 92 3,30 1,256

Priprave na nastop 93 4,15 0,846

Gibanje celega telesa 93 3,09 1,324

202
   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209