Page 206 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 206
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja

kot pri pouku učencev od 1. do 3. razreda. Vrednosti signifikance pri obeh
spremenljivkah znašata 0,000 (p < 0,05). Razlika je statistično pomembna
in potrjuje hipotezo H1.

Navedeno dodatno potrjujejo rezultati o pogostosti in načinu vključe-
vanja improvizacije v pouk klavirja.

Preglednica 10: Pogostost vključevanja improvizacije v pouk klavirja

Pogostost vključevanja improvizacije v pouk klavirja f%
Nikoli 16 17,02
Redko (nekajkrat v šolskem letu) 40 42,55
Včasih (enkrat na mesec) 26 27,66
Pogosto (tri- do štirikrat mesečno) 11 11,70
Redno (na vsaki učni uri) 1 1,06
SKUPAJ 94 100,00

Večina vprašanih, 42,6 %, improvizacijo v pouk klavirja vključuje red-
ko (nekajkrat v šolskem letu); le 1,1 % jo vključuje redno (na vsaki učni uri).

Tudi preverjanje načina vključevanje improvizacije v pouk klavirja
kaže podobne rezultate.

Preglednica 11: Način vključevanja improvizacije v pouk klavirja

Vključevanje improvizacije v pouk klavirja f %
Je ne vključujem 17 18,1
Naključno, glede na potrebe učenca 42 44,7
Naključno 23 24,5
Načrtovano in sistematično, s prilagajanjem potrebam učenca in 10 10,6
naravnanosti učne ure 2 2,1
Načrtovano in sistematično 94 100,0
SKUPAJ

Večina anketiranih učiteljev, 44,7 %, improvizacijo v pouk klavirja
vključuje naključno, glede na potrebe učenca. Načrtovano in sistematično
jih improvizacijo v pouk klavirja vključuje le majhen odstotek: 2,1 %.

204
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211