Page 218 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 218
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja

Primer 81: Igranje odmevov

& 43 učitelj/učiteljica učenec/učenka simile ˙ Œ œœœ
p
˙™ ˙ Œ ˙™ ˙ Œ œœœ

f p f

œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ
Œ?


fp

?œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ

fp
V obeh primerih je dobro, če se vlogi zamenjata in je učenec tisti, ki si
izmišljuje – improvizira kratke motive, ki jih učitelj za njim ponovi.

5.5.5 Igranje ritmično-melodičnega vprašanja in odgovora

Primer 82: Igranje preprostih vprašanj in odgovorov v C-duru,
po vseh belih tipkah

{& 44 učitelj ˙ učenec Œ
& 44 ˙ œ œ œ
œ œœ

Œ œœ ˙

simile œœœ œœ w
Œ œœ
{& œ œ
&œ œ
Ritmično-melodično vprašanje in odgovor je v začetku najlažje izva-
jati po vseh belih tipkah, čeprav se nekateri učenci radi poslužujejo tudi
manj tonalnih kombinacij brez omejitev. Nato lahko igrajo v petprstnih

216
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223