Page 218 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 218
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja
Primer 81: Igranje odmevov
& 43 učitelj/učiteljica učenec/učenka simile ˙ Œ œœœ
p
˙™ ˙ Œ ˙™ ˙ Œ œœœ
f p f
œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ
Œ?
&˙
fp
?œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ
fp
V obeh primerih je dobro, če se vlogi zamenjata in je učenec tisti, ki si
izmišljuje – improvizira kratke motive, ki jih učitelj za njim ponovi.
5.5.5 Igranje ritmično-melodičnega vprašanja in odgovora
Primer 82: Igranje preprostih vprašanj in odgovorov v C-duru,
po vseh belih tipkah
{& 44 učitelj ˙ učenec Œ
& 44 ˙ œ œ œ
œ œœ
Œ œœ ˙
simile œœœ œœ w
Œ œœ
{& œ œ
&œ œ
Ritmično-melodično vprašanje in odgovor je v začetku najlažje izva-
jati po vseh belih tipkah, čeprav se nekateri učenci radi poslužujejo tudi
manj tonalnih kombinacij brez omejitev. Nato lahko igrajo v petprstnih
216
Primer 81: Igranje odmevov
& 43 učitelj/učiteljica učenec/učenka simile ˙ Œ œœœ
p
˙™ ˙ Œ ˙™ ˙ Œ œœœ
f p f
œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ
Œ?
&˙
fp
?œ œ œ ˙ Œ œœœ ˙ Œ
fp
V obeh primerih je dobro, če se vlogi zamenjata in je učenec tisti, ki si
izmišljuje – improvizira kratke motive, ki jih učitelj za njim ponovi.
5.5.5 Igranje ritmično-melodičnega vprašanja in odgovora
Primer 82: Igranje preprostih vprašanj in odgovorov v C-duru,
po vseh belih tipkah
{& 44 učitelj ˙ učenec Œ
& 44 ˙ œ œ œ
œ œœ
Œ œœ ˙
simile œœœ œœ w
Œ œœ
{& œ œ
&œ œ
Ritmično-melodično vprašanje in odgovor je v začetku najlažje izva-
jati po vseh belih tipkah, čeprav se nekateri učenci radi poslužujejo tudi
manj tonalnih kombinacij brez omejitev. Nato lahko igrajo v petprstnih
216