Page 223 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 223
koncepti in veščine učenja klavirja

Primer 90: Učenec harmonizira pesem Katarina Barbara
z osnovnimi toni tonike, subdominante in dominante
ter s sozvočnimi kvintami na teh tonih

{&c œ œ œ œ œœœœ œœœœ œœ˙
- - -Ka ta ri na
?c w - - - -Bar ba - -var' va
ra, ka ko si do mek la?
I
IV V I

{& œ œ œ œ œœ˙ œœœœ w
- - -Tra la la la,
? ww - -tra la la, - - -tra la la la - lom.
I
IV VI

Nato na te tone postavijo kvintakorde in ko obvladajo tudi njihove
obrate, je čas za učenje kadenc, ob katerih improvizirajo učitelji ali dru-
gi učenci.

Primer 91: Kadenca I-V7 v D-duru, ki jo igra učenec, učitelj ali drug
učenec pa lahko improvizira v D-duru

D ˙˙˙ A7 ˙˙˙ ™™ ü ˙˙˙ ™™™večkrat ponoviD

{?##43 ΠΠ5
? ##43 ˙™ 4
°I
1

˙™ ™™ † ˙™
Vø7 Iø

Na podoben način igrajo tudi kadenco I-IV in nato kadenco I-IV-V7.

221
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228