Page 225 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 225
koncepti in veščine učenja klavirja

Postopno obvladovanje harmonije je nujno za nadaljnji razvoj impro-
vizacij. Zato je dobro, če harmonizirajo najrazličnejše melodije in skladbe,
ki jih igrajo po posluhu, akorde pa igrajo na različne načine: na začetku je
najlažje sozvočno, nato pa izberejo razloženo, delno razloženo, Albertijeve
base, spremljavo v stilu valčka idr.

Primer 95: Učenec igra ruski Kazačok ob spremljavi akordov
na različne načine (sozvočno, Albertijevi basi …)

Am œ œ™ œj E7 œ œ œ œ™ Am

& 44 œ œœœœœ œJ œ œ œ œ ˙

& ¢°™™Aœm œ œA œ œ Dœm œ œ œ Aœm œ Dœm™ Jœ Aœm™ E7 Am ™™ ü

œJ œ œ œ œ ˙

Primer 96: Učenec dopolni spremljavo v stilu tanga

{&b44 1 3 œ3 œ œ œ w2 œ#œjœ4 nœ4 œ œ œ w 3 œ3 œ œ œ

w œ#œjœ Dm œ#œjœ

? b44 DJœœœmœ-œœ œJœœ œœœ. œœœ. www Gm

1

3

5

{&b w ‰ œ1j nœ #œ œ4 œ3 œ1 œ w œ œ#œj 4 œ nœ œ œ w
? b A7
Dm Gm

{&b œ#œjœ3 œ4 œ œ œ1 #w2 ‰ œ1j #œ2 œ3 œ5 œ œ œ w 4 œœ51. Œ
? b A7
Œ #œœ2
>

Dœœœm ‰ Jœ œ œ œ œ œ. Œ
2 1 b>œ œ.

223
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230