Page 91 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 91
koncepti in veščine učenja klavirja

Primer 9: Valček, Nemčija, prir. Jaka Pucihar

{&##43 Allegretto

3 ˙™ œœœ ˙ œ ˙™
œ œœ. œœ. ˙™ ˙˙™™ œ œœ. œœ.
˙™
˙™ ˙™ 51
mp œœ. œœ. œ œœ. œœ. œ œœ. œœ. 2

? ##43 œ œœœ ˙ œ
˙™ ˙˙™™
51
3

{&## ˙™ œœœ ˙ œ

? ## œ œœ. œœ. ˙™ ˙˙ ™™

{&## 1 2 œ œ5 4 2 ˙™ ˙ Œ
œ œœ. œœ. ˙
œ œ œ œ Œ

? ##˙˙˙™™™ ˙˙˙ ™™™ Fine

{&## Œ 1 œ5 œ. Œ bœ nœ œ. Œ œ œ œ. 5
mf ˙Œ ˙Œ
? ## ˙ œ Œ œœœœ
˙™
Œ
D.C. al Fine

Skozi slušni razvoj se krepi notranje slišanje, le-to pa usmerja fizič-
ne gibe. Če učenca vprašamo »Kakšen ton želiš?«, preden začne igrati, si
bo skozi notranje slišanje zamislil ton in posledično izvedel ustrezen fizič-
ni gib.

Nekateri učenci se zelo hitro učijo branja not s tem, da si pomagajo s
poslušanjem; včasih do te mere, da bi se učili le po posluhu in imajo pri bra-
nju not težave. Če ti učenci igrajo zapisane skladbe, ki so jim poznane, se
lahko naučijo drugače, kot je zapisano – predvsem ritmično. Popravljanje
teh drugačnih ritmov, ki so se jih naučili, je pogosto zahtevno in dolgotraj-

89
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96