Page 19 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
        P. 19
     
       	Zgodnje učenje matematike med starši in otroki v času pandemije
Preglednica 2 Spol anketirancev
Stopnja izobrazbe () () () ()
Moški    
Ženske    
Skupaj   
Opombe Naslovi stolpcev: (1) frekvenca, (2) delež (v odstotkih), (3) veljavni delež (v odstotkih),
(4) kumulativni delež (v odstotkih),
Preglednica 3 Stopnja izobrazbe staršev
Stopnja izobrazbe () () () ()
Osnovna šola ali manj 
Poklicna izobrazba    
Srednješolska izobrazba    
Višješolska izobrazba    
Visoka strokovna izobrazba    
Univerzitetna izobrazba    
Specializacija, magisterij    
Doktorat znanosti
Skupaj    
  
Opombe Naslovi stolpcev: (1) frekvenca, (2) delež (v odstotkih), (3) veljavni delež (v odstotkih),
(4) kumulativni delež (v odstotkih),
denti, katerih otroci obiskujejo Vrtec 1 (42,0 ) ali Vrtec 2 (37,7 ). V manjšem
deležu so v vzorcu zastopani respondenti, katerih otroci obiskujejo Vrtec 3
(11,2 ) ali Vrtec 4 (9,1 ), kar je razvidno iz preglednice 1.
Rezultati, ki so predstavljeni v prispevku, so del pilotne raziskave, v kateri
je sodelovalo 558 respondentov (staršev), od katerih jih je na vprašalnik v ce-
loti odgovorilo 465. Ti predstavljajo tudi vzorec, na katerem temeljijo rezul-
tati, predstavljeni v nadaljevanju. Večina vzorca predstavljajo ženske (77,4 ),
medtem ko moški predstavljajo dobro petino (22,6 ) (preglednica 2).
V vzorcu staršev (n = 558) oziroma skrbnikov otrok je imel največji delež
respondentov zaključeno univerzitetno (27,1 ) ali srednješolsko izobrazbo
(24,5 ), najmanjša deleža v vzorcu predstavljajo respondenti z najvišjo izo-
brazbo, tj. doktoratom znanosti (0,9  oziroma štirje respondenti), in tisti z
najnižjo, osnovnošolsko izobrazbo ali manj (1,1  oz. 5 respondentov), kar je
razvidno iz preglednice 3.
Starše smo vprašali tudi po vrsti zaključene izobrazbe: največji delež v
vzorcu predstavljajo respondenti z zaključeno ekonomsko izobrazbo (22,4 ),
sledijo tisti z vzgojno-izobraževalno (15,7 ), družboslovno (13,4 ) ali tehnič-
19
       
     Preglednica 2 Spol anketirancev
Stopnja izobrazbe () () () ()
Moški    
Ženske    
Skupaj   
Opombe Naslovi stolpcev: (1) frekvenca, (2) delež (v odstotkih), (3) veljavni delež (v odstotkih),
(4) kumulativni delež (v odstotkih),
Preglednica 3 Stopnja izobrazbe staršev
Stopnja izobrazbe () () () ()
Osnovna šola ali manj 
Poklicna izobrazba    
Srednješolska izobrazba    
Višješolska izobrazba    
Visoka strokovna izobrazba    
Univerzitetna izobrazba    
Specializacija, magisterij    
Doktorat znanosti
Skupaj    
  
Opombe Naslovi stolpcev: (1) frekvenca, (2) delež (v odstotkih), (3) veljavni delež (v odstotkih),
(4) kumulativni delež (v odstotkih),
denti, katerih otroci obiskujejo Vrtec 1 (42,0 ) ali Vrtec 2 (37,7 ). V manjšem
deležu so v vzorcu zastopani respondenti, katerih otroci obiskujejo Vrtec 3
(11,2 ) ali Vrtec 4 (9,1 ), kar je razvidno iz preglednice 1.
Rezultati, ki so predstavljeni v prispevku, so del pilotne raziskave, v kateri
je sodelovalo 558 respondentov (staršev), od katerih jih je na vprašalnik v ce-
loti odgovorilo 465. Ti predstavljajo tudi vzorec, na katerem temeljijo rezul-
tati, predstavljeni v nadaljevanju. Večina vzorca predstavljajo ženske (77,4 ),
medtem ko moški predstavljajo dobro petino (22,6 ) (preglednica 2).
V vzorcu staršev (n = 558) oziroma skrbnikov otrok je imel največji delež
respondentov zaključeno univerzitetno (27,1 ) ali srednješolsko izobrazbo
(24,5 ), najmanjša deleža v vzorcu predstavljajo respondenti z najvišjo izo-
brazbo, tj. doktoratom znanosti (0,9  oziroma štirje respondenti), in tisti z
najnižjo, osnovnošolsko izobrazbo ali manj (1,1  oz. 5 respondentov), kar je
razvidno iz preglednice 3.
Starše smo vprašali tudi po vrsti zaključene izobrazbe: največji delež v
vzorcu predstavljajo respondenti z zaključeno ekonomsko izobrazbo (22,4 ),
sledijo tisti z vzgojno-izobraževalno (15,7 ), družboslovno (13,4 ) ali tehnič-
19

