Page 22 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 22
aša Živkovič

Preglednica 5 Igranje matematičnih iger med pandemijo glede na vrsto zaključene
izobrazbe

Vrste iger () () ()

Igre s sestavljanjem , , ,
Sestavljanje s kockami in z drugimi konstrukcijskimi igrami , , ,
Pogovor o orientaciji v prostoru z uporabo izrazov , , ,
Štetje predmetov , , ,
Prepoznavanje oblik v vsakdanjem življenju , , ,
Izgovarjanje števil v vrstnem redu , , ,
Razvrščanje po velikosti, barvi ali obliki , , ,
Igranje družabnih iger z igralnimi kockami , , ,
Branje pravljice in zgodb, ki so povezane s številkami , , ,
Igranje iger, ki vsebujejo štetje, seštevanje in odštevanje , , ,
Pogovor o mat. vsebinah med spremljanjem športnih prireditev , , ,
Pisanje številk , , ,
Prepoznavanje imen zapisanih števil , , ,
Pogovarjanje o denarju med nakupovanjem , , ,
Igranje iger s kartami s štetjem in številkami , , ,
Merjenje sestavin med kuhanjem , , ,
Reševanje mat. nalog v delovnih zvezkih ali delovnih listih , , ,
Igre na talni površinah , , ,
Prepoznava številk na prometnih znakih , , ,
Igre, kot so domino, dama, šah, mlin . . . , , ,
Računalniške igre, ki vsebujejo matematične vsebine , , ,
Posnetki na YouTubu z matematičnimi vsebinami , , ,
Štetje v obratnem vrstnem redu , , ,
Igranje iger s prostorsko predstavljivostjo , , ,
Risanje zemljevidov, načrtov stavb , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) matematično-naravoslovna/tehnično-tehnološka izobrazba (v
odstotkih), (2) druga vrsta izobrazbe (v odstotkih), (3) Fisherjev natančni test.

stopnjo izobrazbe med pandemijo s svojimi otroki pogosteje igrajo (kar kaže
višji odstotek odgovora »Da«) sedem iger z matematičnimi vsebinami, med-
tem ko se starši z nižjo stopnjo izobrazbe med pandemijo pogosteje igrajo
kar 18 tovrstnih iger (preglednica 6). Ker razlike med obema skupinama star-
šev glede na stopnjo izobrazbe niso statistično značilne pri stopnji 0,05, smo
H2 ( Starši z višjo stopnjo izobrazbe (univerzitetna in višja) se s svojimi otroki
pogosteje igrajo igre z matematične vsebino kot starši z nižjo stopnjo izo-
brazbe (osnovnošolska do visoka strokovna)) zavrnili. Stopnja izobrazbe ne
vpliva na pogostost igranja matematičnih iger.

22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27