Page 200 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 200
rej Kociper

Preglednica 1 Predstavitev vzorca udeležencev raziskave (mladostniki in vzgojitelji).

Starost V V
 let  let
Skupna delovna doba v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih  let  let

M M M M
 let  let
Starost  let  let
 let  let
Doba vključenosti v domsko vzgojo  let  leti Enostarš. Jedrna

Primarno okolje – družina Enostarš. Rejniška

2. Kakšna je bila tehnološka pripravljenost na izvajanje vzgojnega pro-
grama na daljavo in s katerimi ovirami so se med delom na daljavo so-
očali mladostniki z MDR ter vzgojitelji?

3. Kakšna je bila pripravljenost (vsebinska, motivacijska, komunikacijska)
mladostnikov z MDR in vzgojiteljev za izvajanje domske vzgoje na da-
ljavo?

4. Kakšno je stališče mladostnikov z MDR in vzgojiteljev glede domske
vzgoje na daljavo?

Raziskovalne metode
Uporabljeni sta bili kvalitativna raziskava in deskriptivna metoda. Raziskava
je bila opravljena v enem od sedmih javnih zavodov, ki izvajajo »Vzgojni pro-
gram«.

Vključeni v raziskavo
V kvalitativno raziskavo je bilo vključenih šest udeležencev⁶ iz priložnostno
izbrane vzgojne skupine,⁷ in sicer štirje mladostniki z MDR (M1, M2, M3 in M4)
ter dva vzgojitelja (V1 in V2). Podatki o udeležencih so podani v preglednici 1.

Tehnike zbiranja podatkov
Podatke smo pridobili s tehniko polstrukturiranega intervjuja, sestavljenega
za potrebe raziskave. Polstrukturirani intervju vzgojiteljev je obsegal več po-
dročij raziskovanja, ki izhajajo iz »Vzgojnega programa«, in sicer:

⁶ Zaradi zagotavljanja anonimnosti in varovanja osebnih podatkov je v nadaljevanju, ne glede na
spolno identiteto posameznika, uporabljena samo moška oblika poimenovanja (mladostnik,
vzgojitelj).
⁷ V »Vzgojnem programu« je vzgojna skupina opredeljena kot osnovna organizacijska enota v
domu, v kateri so otroci vključeni v času šolanja. Vzgojna skupina je v domu z doraščajočimi
mladostniki oblikovana po modelu mladostniških skupin s primesmi družinske vzgoje.

200
   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205