Page 200 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 200
rej Kociper
Preglednica 1 Predstavitev vzorca udeležencev raziskave (mladostniki in vzgojitelji).
Starost V V
let let
Skupna delovna doba v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih let let
M M M M
let let
Starost let let
let let
Doba vključenosti v domsko vzgojo let leti Enostarš. Jedrna
Primarno okolje – družina Enostarš. Rejniška
2. Kakšna je bila tehnološka pripravljenost na izvajanje vzgojnega pro-
grama na daljavo in s katerimi ovirami so se med delom na daljavo so-
očali mladostniki z MDR ter vzgojitelji?
3. Kakšna je bila pripravljenost (vsebinska, motivacijska, komunikacijska)
mladostnikov z MDR in vzgojiteljev za izvajanje domske vzgoje na da-
ljavo?
4. Kakšno je stališče mladostnikov z MDR in vzgojiteljev glede domske
vzgoje na daljavo?
Raziskovalne metode
Uporabljeni sta bili kvalitativna raziskava in deskriptivna metoda. Raziskava
je bila opravljena v enem od sedmih javnih zavodov, ki izvajajo »Vzgojni pro-
gram«.
Vključeni v raziskavo
V kvalitativno raziskavo je bilo vključenih šest udeležencev⁶ iz priložnostno
izbrane vzgojne skupine,⁷ in sicer štirje mladostniki z MDR (M1, M2, M3 in M4)
ter dva vzgojitelja (V1 in V2). Podatki o udeležencih so podani v preglednici 1.
Tehnike zbiranja podatkov
Podatke smo pridobili s tehniko polstrukturiranega intervjuja, sestavljenega
za potrebe raziskave. Polstrukturirani intervju vzgojiteljev je obsegal več po-
dročij raziskovanja, ki izhajajo iz »Vzgojnega programa«, in sicer:
⁶ Zaradi zagotavljanja anonimnosti in varovanja osebnih podatkov je v nadaljevanju, ne glede na
spolno identiteto posameznika, uporabljena samo moška oblika poimenovanja (mladostnik,
vzgojitelj).
⁷ V »Vzgojnem programu« je vzgojna skupina opredeljena kot osnovna organizacijska enota v
domu, v kateri so otroci vključeni v času šolanja. Vzgojna skupina je v domu z doraščajočimi
mladostniki oblikovana po modelu mladostniških skupin s primesmi družinske vzgoje.
200
Preglednica 1 Predstavitev vzorca udeležencev raziskave (mladostniki in vzgojitelji).
Starost V V
let let
Skupna delovna doba v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih let let
M M M M
let let
Starost let let
let let
Doba vključenosti v domsko vzgojo let leti Enostarš. Jedrna
Primarno okolje – družina Enostarš. Rejniška
2. Kakšna je bila tehnološka pripravljenost na izvajanje vzgojnega pro-
grama na daljavo in s katerimi ovirami so se med delom na daljavo so-
očali mladostniki z MDR ter vzgojitelji?
3. Kakšna je bila pripravljenost (vsebinska, motivacijska, komunikacijska)
mladostnikov z MDR in vzgojiteljev za izvajanje domske vzgoje na da-
ljavo?
4. Kakšno je stališče mladostnikov z MDR in vzgojiteljev glede domske
vzgoje na daljavo?
Raziskovalne metode
Uporabljeni sta bili kvalitativna raziskava in deskriptivna metoda. Raziskava
je bila opravljena v enem od sedmih javnih zavodov, ki izvajajo »Vzgojni pro-
gram«.
Vključeni v raziskavo
V kvalitativno raziskavo je bilo vključenih šest udeležencev⁶ iz priložnostno
izbrane vzgojne skupine,⁷ in sicer štirje mladostniki z MDR (M1, M2, M3 in M4)
ter dva vzgojitelja (V1 in V2). Podatki o udeležencih so podani v preglednici 1.
Tehnike zbiranja podatkov
Podatke smo pridobili s tehniko polstrukturiranega intervjuja, sestavljenega
za potrebe raziskave. Polstrukturirani intervju vzgojiteljev je obsegal več po-
dročij raziskovanja, ki izhajajo iz »Vzgojnega programa«, in sicer:
⁶ Zaradi zagotavljanja anonimnosti in varovanja osebnih podatkov je v nadaljevanju, ne glede na
spolno identiteto posameznika, uporabljena samo moška oblika poimenovanja (mladostnik,
vzgojitelj).
⁷ V »Vzgojnem programu« je vzgojna skupina opredeljena kot osnovna organizacijska enota v
domu, v kateri so otroci vključeni v času šolanja. Vzgojna skupina je v domu z doraščajočimi
mladostniki oblikovana po modelu mladostniških skupin s primesmi družinske vzgoje.
200