Page 221 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 221
Pouk na daljavo v drugostopenjskih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji

. razred , 
. razred , 
. razred
. razred , 
. razred , 

, 

Slika 2 Deleži profesorjev glede na razred, v katerem poučujejo (N = 116)

. razred , 
. razred , 
. razred
. razred , 
. razred , 

, 

Slika 3 Deleži dijakov glede na razred, ki ga obiskujejo (N = 283)

Spletni vprašalnik za dijake je izpolnilo 283 (30 ) od skupno 936 naslo-
vljenih.⁸ Anketirani se glede na razred obiskovanja razporejajo precej enako-
merno (slika 3). Dijakov iz 2. razreda je nekaj več (28 ), prvošolcev pa nekaj
manj (14 ).

Zbiranje podatkov
Za zbiranja podatkov smo uporabili dva ločena spletna vprašalnika,⁹ enega
namenjenega profesorjem, drugega dijakom. Spletni vprašalnik za učitelje je
vseboval devetnajst vprašanj, za starše pa trinajst. Uporabili smo vprašanja
zaprtega tipa z več izbirami, petstopenjsko ocenjevalno lestvico, Likertovo
lestvico stališč in vprašanja odprtega tipa.

Vprašalnik za profesorje (PDSSP – pouk na daljavo:
drugostopenjska srednja šola – profesorji)¹⁰
Spletni vprašalnik za profesorje je zajemal 13 zaprtih in pet odprtih vprašanj.
Profesorji so odgovarjali na vprašanja o vrsti in obsegu uporabe IKT in IKT-
orodij pri različnih oblikah pouka na daljavo, učinkovitosti teh oblik pouka,
težavah pri izvajanju učnih dejavnosti, pogostosti stika z učenci in pripravi

⁸ Stopnja odzivnosti je v skladu s trendom sodelovanja mladih v spletnih anketah, ki se na taka
povabila običajno redkeje odzovejo. Na relativno nizko število anketiranih je zelo verjetno vpli-
valo tudi dejstvo, da je anketiranje potekalo ravno v obdobju, ko so bili dijaki najbolj pod priti-
skom zaradi preverjanj ob koncu šolskega leta in priprav na državni izpit.

⁹ Pri sestavi vprašalnikov sta sodelovala Maja Melinc Mlekuž (SLORI) in Tomaž Simčič (Deželna
komisija za slovenske šole).

¹⁰ V tem razdelku opisujemo vprašalnik, ki smo ga uporabili pri raziskovanju. Za potrebe priprave
tega prispevka smo upoštevali zgolj nekatera vprašanja.

221
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226