Page 223 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 223
Pouk na daljavo v drugostopenjskih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji

Preglednica 4 Deleži profesorjev glede na uporabljene oblike pouka na daljavo

Oblika pouka na daljavo f f ()

Telefonski pogovor  
Zvočni posnetek  
Registrirani učni videoposnetki  
Spletno preverjanje znanja  
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo  
Spletno srečanje v živo  
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati  

Opombe N = 118.

Preglednica 5 Povprečna stopnja učinkovitosti uporabljenih oblik pouka na daljavo:
ocena profesorjev

Oblika pouka N σM

Spletno srečanje v živo  , ,
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo  , ,
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati  , ,
Registrirani učni videoposnetki
Telefonski pogovor  , ,
Spletno preverjanje znanja  , ,
Zvočni posnetek  , ,
 , ,

Opombe 1 – sploh ni učinovito, 5 – zelo je učinkovito.

tna srečanja v živo (94 ). Visok je tudi delež profesorjev, ki so uporabljali
posebej pripravljeno gradivo (87 ), medtem ko se je za preverjanje znanja
po spletu odločilo skoraj tri petine (58 ) anketiranih, za registrirane učne vi-
deoposnetke¹² pa dobra polovica (51 ).

Uporabo zvočnih posnetkov in telefonski pogovor so uvedli le nekateri
(14  in 12 ).

S pomočjo petstopenjske lestvice so profesorji ocenili učinkovitost upora-
bljenih oblik pouka (preglednica 5). Dobršen del vprašanih je pozitivno oce-
nil spletno srečanje v živo (4,0) ter pošiljanje posebej izdelanega gradiva in
domačih nalog (3,9). Nekaj več je tudi tistih, ki zagovarjajo učinkovitost regi-
striranih učnih videoposnetkov (3,4), medtem ko so mnenja o učinkovitosti
telefonskega pogovora (3,2), spletnega preverjanja znanja (3,1) in zvočnega
posnetka (3,1) bolj raznolika.

¹² V vprašalniku smo za videoposnetke uporabili besedno zvezo »registrirani videoposnetki«, ker
je uveljavljena v tem okolju in torej jasna za anketirance, vključene v študijo.

223
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228