Page 223 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 223
Pouk na daljavo v drugostopenjskih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Preglednica 4 Deleži profesorjev glede na uporabljene oblike pouka na daljavo
Oblika pouka na daljavo f f ()
Telefonski pogovor
Zvočni posnetek
Registrirani učni videoposnetki
Spletno preverjanje znanja
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo
Spletno srečanje v živo
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati
Opombe N = 118.
Preglednica 5 Povprečna stopnja učinkovitosti uporabljenih oblik pouka na daljavo:
ocena profesorjev
Oblika pouka N σM
Spletno srečanje v živo , ,
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo , ,
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati , ,
Registrirani učni videoposnetki
Telefonski pogovor , ,
Spletno preverjanje znanja , ,
Zvočni posnetek , ,
, ,
Opombe 1 – sploh ni učinovito, 5 – zelo je učinkovito.
tna srečanja v živo (94 ). Visok je tudi delež profesorjev, ki so uporabljali
posebej pripravljeno gradivo (87 ), medtem ko se je za preverjanje znanja
po spletu odločilo skoraj tri petine (58 ) anketiranih, za registrirane učne vi-
deoposnetke¹² pa dobra polovica (51 ).
Uporabo zvočnih posnetkov in telefonski pogovor so uvedli le nekateri
(14 in 12 ).
S pomočjo petstopenjske lestvice so profesorji ocenili učinkovitost upora-
bljenih oblik pouka (preglednica 5). Dobršen del vprašanih je pozitivno oce-
nil spletno srečanje v živo (4,0) ter pošiljanje posebej izdelanega gradiva in
domačih nalog (3,9). Nekaj več je tudi tistih, ki zagovarjajo učinkovitost regi-
striranih učnih videoposnetkov (3,4), medtem ko so mnenja o učinkovitosti
telefonskega pogovora (3,2), spletnega preverjanja znanja (3,1) in zvočnega
posnetka (3,1) bolj raznolika.
¹² V vprašalniku smo za videoposnetke uporabili besedno zvezo »registrirani videoposnetki«, ker
je uveljavljena v tem okolju in torej jasna za anketirance, vključene v študijo.
223
Preglednica 4 Deleži profesorjev glede na uporabljene oblike pouka na daljavo
Oblika pouka na daljavo f f ()
Telefonski pogovor
Zvočni posnetek
Registrirani učni videoposnetki
Spletno preverjanje znanja
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo
Spletno srečanje v živo
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati
Opombe N = 118.
Preglednica 5 Povprečna stopnja učinkovitosti uporabljenih oblik pouka na daljavo:
ocena profesorjev
Oblika pouka N σM
Spletno srečanje v živo , ,
Pošiljanje gradiva, ki ste ga pripravili izrecno za pouk na daljavo , ,
Domače naloge, ki jih morajo dijaki rešiti in oddati , ,
Registrirani učni videoposnetki
Telefonski pogovor , ,
Spletno preverjanje znanja , ,
Zvočni posnetek , ,
, ,
Opombe 1 – sploh ni učinovito, 5 – zelo je učinkovito.
tna srečanja v živo (94 ). Visok je tudi delež profesorjev, ki so uporabljali
posebej pripravljeno gradivo (87 ), medtem ko se je za preverjanje znanja
po spletu odločilo skoraj tri petine (58 ) anketiranih, za registrirane učne vi-
deoposnetke¹² pa dobra polovica (51 ).
Uporabo zvočnih posnetkov in telefonski pogovor so uvedli le nekateri
(14 in 12 ).
S pomočjo petstopenjske lestvice so profesorji ocenili učinkovitost upora-
bljenih oblik pouka (preglednica 5). Dobršen del vprašanih je pozitivno oce-
nil spletno srečanje v živo (4,0) ter pošiljanje posebej izdelanega gradiva in
domačih nalog (3,9). Nekaj več je tudi tistih, ki zagovarjajo učinkovitost regi-
striranih učnih videoposnetkov (3,4), medtem ko so mnenja o učinkovitosti
telefonskega pogovora (3,2), spletnega preverjanja znanja (3,1) in zvočnega
posnetka (3,1) bolj raznolika.
¹² V vprašalniku smo za videoposnetke uporabili besedno zvezo »registrirani videoposnetki«, ker
je uveljavljena v tem okolju in torej jasna za anketirance, vključene v študijo.
223