Page 261 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 261
Analiza zaključnih del o izobraževanju na daljavo

Preglednica 1 Metodologija zaključnih del, vključenih v analizo

Avtorica Metode Tehnike oz. prip. Vključeni v raziskavo ali
raziskovanja zbiranja podatkov raziskovalni vzorec

Vesenjak () Kvalitativna Polstrukturiran Pet staršev otrok s posebnimi
intervju potrebami in pet zaposlenih v
Selan () Kvalitativna zavodu za otroke s posebnimi
Polstrukturiran potrebami
Kovačič () Kvantitativna intervju Dva učitelja, dve učenki s
Klakočer () Kombinirana posebnimi potrebami in dve
Holobar () Kvalitativna Anketni vprašalnik učiteljici dodatne strokovne
Zupan () Kvantitativna pomoči
Knap () Kvantitativna Anketni vprašalnik,
opazovanje  učencev od . do . razreda
Biščak () Kvantitativna Intervju osnovne šole
Benčina () Kvalitativna Vprašalnik  učencev od . do . razreda
Ceglar () Kvalitativna osnovne šole
Marn () Kvantitativna Vprašalnik Šest učiteljic v osnovnih šolah
 staršev oz. skrbnikov otrok od
Merjenje z . do . razreda osnovne šole
merilcem časa V prvem delu raziskave , v
Polstrukturiran drugem delu  učencev od .
intervju do . razreda osnovne šole
Intervju  predšolskih otrok od  do  let

Vprašalnik Devet romskih pomočnikov v
osnovni šoli

Sedem šolskih svetovanih
delavcev
 starši otrok . razreda os. šole

(2021), Neže Ceglar (2021) in Sabine Marn (2021). V spodnji preglednici prika-
zujemo zaključna dela glede na metodologijo in sodelujoče v raziskavi.

Analiziranih je bilo šest magistrskih del in pet diplomskih del. Največ del
je nastalo v navezavi z otroki s posebnimi potrebami in učenci z učnimi te-
žavami (4), nato v navezavi z gibalno-športno aktivnostjo (3), s pedagoškimi
delavci na vzgojno-izobraževalnih institucijah (2), eno delo je bilo vezano na
glasbeno umetnost ter eno na splošne izkušnje učencev z izobraževanjem na
daljavo. Zaključna dela so v večini obravnavala osnovnošolsko populacijo.

Tehnike, postopek zbiranja in obdelave podatkov
Podatke smo zbirali od decembra 2021 do januarja 2022. Izbrali smo le za-
ključna dela, ki so bila objavljena v letu 2021. Podatke smo iskali v okviru Re-
pozitorija Univerze na Primorskem s pomočjo ključne besede »na daljavo«.

261
   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266