Page 288 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 288
eja Pšunder, Patricija Sedminek in Katja Košir

študijem na daljavo v času pandemije covida-19 nekako shajala. Ob tem pa
ne velja prezreti težav in negotovosti, s katerimi so se soočali v tem času. Če-
prav se je z določenimi težavami, povezanimi s študijem na daljavo, soočal
manjši delež študentov, je pomembno, da smo pozorni tudi nanje. Njihove
izkušnje lahko predstavljajo izhodišče za razmislek o možnostih za izboljša-
nje kakovosti visokošolskega pouka v primeru morebitne ponovne selitve
vzgojno-izobraževalnega procesa iz predavalnic v spletno okolje.

Zahvala
Prispevek je rezultat raziskovalnega dela v okviru projekta Inovativno učenje
in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), ki ga sofinancirata Evropska unija
iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija.

Literatura
Adnan, M., in K. Anwar. 2020. »Online Learning amid the COVID-19 Pandemic:

Students’ Perspectives.« Journal of Pedagogical Sociology and Psychology 2
(1): 45–51.
Agormedah, E. K., E. A. Henaku, D. M. K. Ayite in E. A. Ansah. 2020. »Online Le-
arning in Higher Education during COVID-19 Pandemic: A case of Ghana.«
Journal of Educational Technology & Online Learning 3 (3): 183–210.
Altun, T., S. Akyıldız, A. Gülay in C. Özdemir. 2021. »Investigating Education Fa-
culty Students’ Views about Asynchronous Distance Education Practices
during Covid-19 Isolation Period.« Psyco-Educational Research Reviews 10
(1): 34—45.
Behzadi, Z., in A. Ghaffari. 2011. »Characteristic of Online Education and Tradi-
tional Education.« Life Science Journal 8 (3): 54–58.
Berg, C. A. B. l. »Distance Learning.« Encyclopedia Britannica. https://www
.britannica.com/topic/distance-learning.
Bhagat, S., in J. D. Kim. 2020. »Higher Education Amidst COVID-19: Challenges
and Silver Lining.« Information Systems Management 37 (4): 366–371.
Bregar, L., M. Zagmajster in M. Radovan. 2010. Osnove e-izobraževanja. Ljub-
ljana: Andragoški center Slovenije.
———. 2020. E-izobraževanje za digitalno družbo. Ljubljana: Andragoški center
Slovenije.
Burns, M. 2011. Distance Education for Teacher Training: Modes, Models, and Me-
thods. Washington, DC: Distance Education for Teacher Training: Modes,
Models and Methods.
Cvetek, S. 2019. Na študenta osredinjeno poučevanje. Ribniško selo: Akadem.
Debeş, G. 2021. »Distance Learning in Higher Education during the COVID-19
Pandemic: Advantages and Disadvantages.« International Journal of Curri-
culum and Instruction 13 (2): 1109–1118.

288
   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293