Page 289 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 289
Doživljanje študija na daljavo med epidemijo covida-19

Gabrovec, B., Š. Selak, N. Crnkovič, K. Cesar in A. Šorgo. 2021. Raziskava o doži-
vljanju epidemije covid-19 med študenti: poročilo o opravljeni raziskavi. Ljub-
ljana: Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Gradišek, P., in A. Polak. 2021. »Insights Into Learning and Examination Experi-
ence of Higher Education Students during the COVID-19 Pandemic.« So-
dobna pedagogika 72 (138): 286–307.

Jakovljević, M., B. Ivanc, C. Lebar, T. Levec in G. Levičnik. Poučevanje in študij na
daljavo v času covid-19. Ljubljana: Zdravstvena fakulteta.

Kaisara, G., in J. K. Bwalya. 2020. »Investigating the E-Learning Challenges Faced
by Students during Covid-19 in Namibia.« International Journal of Higher
Education 10 (1): 308–318.

Marinoni, G., H. Hvan’t Land in T. Jensen. 2020. »The Impact of COVID-19 on Hi-
gher Education around the World.« IAU Global Survey Report, Internatio-
nal Association of Universities, Pariz. https://www.iau-aiu.net/IMG/pdf/iau
_covid19_and_he_survey_report_final_may_2020.pdf.

Medveš, Z. 2020. »Šolanje na daljavo – zamujena priložnost.« Sodobna pedago-
gika 71 (4): 14–26.

Naik, G. L., M. Deshpande, D. C. Shivanada, C. P. Ajey in G. C. Manjunath Patel.
2021. »Online Teaching and Learning of Higher Education in India during
COVID-19 Emergency Lockdown.« Pedagogical Research 6 (1): em0090. ht-
tps://doi.org/10.29333/pr/9665.

Nicol, D., in C. Milligan. 2006. »Rethinking Technology-Supported Assessment
Practices in Relation to the Seven Principles of Good Feedback Practice.«
V Innovative Assessment in Higher Education, ur. C. Bryan in K. Clegg, 64–77.
London in New York: Routledge.

Podlogar, N., U. Žerak, A. Lišić, L. Lavrih, N. Fricelj in M. Juriševič. 2020. »Pogledi
in izkušnje študentov pedagoških smeri o študiju na daljavo v času epi-
demije COVID-19.« V Psihologija pandemije: posamezniki in družba v času
koronske krize, ur. Ž. Lep in K. Hacin Beyazoglu, 205–216. Ljubljana: Znan-
stvena založba Filozofske fakultete.

Pšunder, M., K. Bakračevič, S. Ograjšek in M. Ivanuš Grmek. 2021. »Tradicionalne
in alternativne oblike preverjanja in ocenjevanja znanja z vidika študentov
Univerze v Mariboru.« V Učenje in poučevanje v visokem šolstvu: spoznanja
in izzivi, ur. T. Vršnik Perše, 99–125. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzi-
tetna založba.

Rupnik Vec, T., in M. Mithans. 2020. »Teoretični uvod.« V Analiza izobraževanja
na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji, ur. T. Vec Ru-
pnik, 10–32. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Sălceanu, C. 2020. »Higher Education Challenges during Covid-19 Pandemic: A
Case Studies.« Revista Universitară de Sociologie 16 (1): 104–114.

Tang, Y. M., P. C. Chen, K. Law, K., C. H. Wu, Y.-Y. Lau, J. Guan, D. He in G. Ho. 2021.
»Comparative Analysis of Student’s Live Online Learning Readiness during

289
   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294