Page 299 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 299
Mnenja študentov o pouku naravoslovja na daljavo

Preglednica 6 Mnenja študentov o izvedbi eksperimentalnega dela pri učenju na daljavo
glede na letnik študija (N = 81)

Trditve Letnik f x SD t-test p
študija

() . letnik
. letnik , , , , , , , , ,
, , , , , , ,
() . letnik
. letnik , , , , , , , , ,

() . letnik , , , , , , ,
. letnik
, , , , , , , , ,
() . letnik
. letnik , , , , , , ,

() . letnik , , , , , , , , ,
. letnik , , , , , , ,

() . letnik , , , , , , , , ,
. letnik
, , , , , , ,
() . letnik
. letnik , , , , , , , , ,
, , , , , , ,
() . letnik
. letnik , , , , , , , , ,

, , , , , , ,

, , , , , , , , ,
, , , , , , ,

Opombe Trditve: (1) težko je bilo slediti navodilom za izvedbo in hkrati samostojno izvajati
poskus, (2) izvedba poskusov doma je bila zahtevna, (3) težave sem imel/-a s pripravo in nabavo
potrebnih pripomočkov za izvedbo poskusa, (4) imeli smo premalo časa za izvedbo poskusov,
(5) pogrešal/-a sem povratno informacijo profesorja o pravilnosti izvedbe poskusa, (6) posnetki
poskusov lahko zelo učinkovito nadomestijo izvedbo poskusa v laboratoriju, (7) posnetke po-
skusov sem si večkrat ogledal/-a, (8) pri učenju naravoslovja sem si veliko pomagal/-a s spletom.

da študentje niso imeli težav z računalniško opremo, saj so jo skoraj vsi imeli
na razpolago. V največji meri so za sledenje predavanjem uporabljali pame-
tne telefone, prenosne in stacionarne računalnike ter tablične računalnike.
Kot težavo pa je večina (40,7 ) izpostavila slabo internetno povezavo, kar je
v skladu tudi z drugimi podobnimi raziskavami (Bataineh idr. 2020; Erumit idr.
2021; Sutiah idr. 2020), s katerimi so ugotovili, da je bila slaba internetna pove-
zava ena izmed glavnih težav študija na daljavo. Študentje so izrazili srednjo
mero strinjanja s trditvijo, da je pouk na daljavo zahtevnejši od običajnega
(x = 3,00). Večina študentov meni, da je bilo sedenje pred računalnikom dol-
gočasno (x = 3,58), težko so se zbrali in poslušali razlago do konca (x = 3,70).
Ravno tako so Bataineh idr. (2020) ugotovili, da je bilo pomanjkanje motiva-
cije pri študentih veliko, posledici tega pa sta bili predvsem njihova nezbra-
nost in težko sledenje profesorjevi razlagi (Erumit idr. 2021; Tas idr. 2021).

299
   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304