Page 301 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 301
Mnenja študentov o pouku naravoslovja na daljavo

Preglednica 9 Odgovori študentov na vprašanje »S katerim virom informacij ste si najbolj
pomagali pri učenju naravoslovja na daljavo?« (N = 81)

Odgovori f f

Posnetki na YouTubu  ,
E-učbeniki  ,
Knjige, učbeniki  ,
Wikipedija in druge podobne spletne strani  ,
Gradivo v e-učilnici  ,
Drugo
 ,

Preglednica 10 Odgovori študentov na vprašanje »Ste izobraževanje na daljavo videli kot
izziv za prepletanje klasičnih strategij poučevanja s sodobnimi?« (N = 81)

Odgovori f f

Da  ,
Ne  ,
Morda
Ni odgovora  ,
 ,

z Wikipedijo in s podobnimi spletnimi stranmi (34,6 ). V veliko pomoč so jim
bili tudi e-učbeniki (55,6 ), knjige (49,4 ) in posnetki na YouTubu (43,2 ).
Dva študenta sta zapisala, da sta uporabljala druge vire, vendar nista nave-
dla, katere. Vedeti moramo, da so si študentje že pred študijem na daljavo
pomagali z najrazličnejšimi viri informacij. Pri tem lahko poudarimo, da se po-
snetkov na YouTubu v veliki meri poslužujejo tudi učitelji (Al Darayseh 2020;
Fyfield, Henderson in Phillips 2021).

V nadaljevanju smo študentom zastavili še odprta vprašanja. Zanimalo nas
je, ali so izobraževanje na daljavo videli kot izziv za prepletanje klasičnih stra-
tegij poučevanja s sodobnimi (preglednica 10). Rezultati so pokazali, da je
večina študentov (74,1 ) pri učenju na daljavo videla možnosti vključevanja
sodobnih pristopov v klasični pouk.

Želeli smo ugotoviti tudi, katere so najdragocenejše izkušnje, ki so si jih
študentje pridobili v času študija na daljavo (preglednica 11). Tretjina (33,3 )
jih je izpostavila, da so pridobili digitalne kompetence, kar je v skladu tudi z
odgovori študentov iz drugih raziskav (Erumit idr. 2020), v katerih navajajo,
da so med študijem na daljavo pridobili nove digitalne kompetence. Pri tem
bi poudarili, da so tudi učitelji tisti, ki so v času šolanja na daljavo pridobili
nova znanja in kompetence na področju izobraževalne tehnologije (Çevik in
Bakioğlu 2020).

Skoraj četrtina študentov (23,5 ) je zapisala, da so pridobili sposobnosti

301
   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306