Page 302 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 302
aša Dolenc Orbanić in Nastja Cotič

Preglednica 11 Odgovori študentov na vprašanje »Katere so najdragocenejše izkušnje,
ki ste jih pridobili v času izobraževanja na daljavo?« (N = 81)

Odgovori f f

Pridobitev digitalnih kompetenc  ,
Ekonomičnost časa, boljša organizacija dela  ,
Potrpežljivost, strpnost, vztrajnost
Lastna motivacija za delo  ,
Boljši zapiski  ,
Samodisciplina  ,
Samostojnost  ,
Iznajdljivost  ,
Bolje v živo (več interakcij)  ,
Učinkovitejše skupinsko delo  ,
Pomen aktivnih odmorov med predavanji  ,
Ni izkušenj  ,
Brez odgovora  ,
 ,

za boljšo organizacijo svojega dela ter da so si naredili boljše zapiske. Ekono-
mičnost časa ter fleksibilnost pouka sta pozitivna vidika pouka na daljavo, ki
so ju izpostavili tudi v drugih raziskavah (Arkorful in Abaidoo 2015; De Oliveira
idr. 2018). Študentje so tudi omenili, da so postali vztrajnejši, potrpežljivejši,
strpnejši in iznajdljivejši.

Izpostavljamo nekaj zanimivih odgovorov na to vprašanje:

– Izkušnja, da marsikatero nalogo (na daljavo) lahko prilagodimo tako, da
učenci z njo še vedno dobijo izkušnjo, podobno tisti v živo.

– Menim, da se v tako kritičnem času vsak nauči nekaj novega o sebi.
– Kako se znajti s stvarmi, ki jih imamo pri roki – predvsem za izvedbo

poskusov.
– Pri izobraževanju na daljavo si res postavljen pred oviro samodiscipline

in lastne motivacije ter organizacije časa, kar pa so zelo pomembne ve-
ščine za naprej.
– Zdaj bolj cenim predavanja v živo.
– Pomembnost vključevanja gibalno aktivnih odmorov, saj je preveč se-
denja.
– V času izobraževanja na daljavo smo spoznali, kako pomembna je in-
terakcija s sošolci in profesorji.

Z naslednjim odprtim vprašanjem smo želeli ugotoviti, kako je študentom
koristila izkušnja učenja na daljavo in na kaj bi bili pozorni, če bi kot učitelji
sami poučevali v živo (preglednica 12). Predvsem so izpostavili, da bi bili po-

302
   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307