Page 300 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 300
aša Dolenc Orbanić in Nastja Cotič

Preglednica 7 Mnenja študentov o stiskah in težavah, na katere so naleteli pri učenju
na daljavo glede na letnik študija (N = 81)

Trditve f  x SD



Nisem imel/-a ustreznega prostora , , , , , , ,
za učenje.

Nisem imel/-a ustrezne podporne , , , , , , ,
tehnologije

Imel/-a sem težave z internetno , , , , , , ,
povezavo.

Nisem imel/-a svojega računal- , , , , , , ,
nika.

Pouk na daljavo je zahtevnejši od , , , , , , ,
običajnega.

Sedenje pred računalnikom je bilo , , , , , , ,
dolgočasno.

Težko sem se zbral/-a in razlago , , , , , , ,
poslušal/-a do konca.

Preglednica 8 Odgovori študentov na vprašanje »Na katere težave ste naleteli pri izvedbi
izpita na daljavo?« (N = 81)

Odgovori f f

Nisem imel/-a težav.  ,
Slaba internetna povezava.  ,
Nisem vešč/-a v tipkanju, zato mi je primanjkovalo časa.
Drugo.  ,
 ,

V drugem sklopu smo z dvema vprašanjema izbirnega tipa želeli ugotoviti,
s katerimi težavami so se soočali študentje pri opravljanju izpita na daljavo in
s katerimi viri informacij so si pri študiju na daljavo najbolj pomagali.

Pri izvedbi izpita na daljavo 40  študentov ni imelo težav (preglednica
8). Kar 42  pa jih je izpostavilo, da je težavo predstavljala slaba internetna
povezava. Kot druge odgovore so izpostavili še pomanjkanje časa, težave s
koncentracijo zaradi dolgotrajnega sedenja za računalnikom in pogoste gla-
vobole. Poleg tega jih je med izvedbo izpita motil hrup zunanje okolice, na
katerega niso imeli vpliva. Kot smo omenili že predhodno, je slaba interne-
tna povezava v mnogih raziskavah navedena kot ena izmed glavnih težav iz-
vedbe pouka in ocenjevanja na daljavo (Bataineh idr. 2020; Kapasia idr. 2020).

Iz preglednice 9 je razvidno, da so si študentje pri učenju naravoslovja na
daljavo v največji meri pomagali z gradivom v e-učilnici (86,4 ), najmanj pa

300
   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305