Page 300 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 300
aša Dolenc Orbanić in Nastja Cotič
Preglednica 7 Mnenja študentov o stiskah in težavah, na katere so naleteli pri učenju
na daljavo glede na letnik študija (N = 81)
Trditve f x SD
Nisem imel/-a ustreznega prostora , , , , , , ,
za učenje.
Nisem imel/-a ustrezne podporne , , , , , , ,
tehnologije
Imel/-a sem težave z internetno , , , , , , ,
povezavo.
Nisem imel/-a svojega računal- , , , , , , ,
nika.
Pouk na daljavo je zahtevnejši od , , , , , , ,
običajnega.
Sedenje pred računalnikom je bilo , , , , , , ,
dolgočasno.
Težko sem se zbral/-a in razlago , , , , , , ,
poslušal/-a do konca.
Preglednica 8 Odgovori študentov na vprašanje »Na katere težave ste naleteli pri izvedbi
izpita na daljavo?« (N = 81)
Odgovori f f
Nisem imel/-a težav. ,
Slaba internetna povezava. ,
Nisem vešč/-a v tipkanju, zato mi je primanjkovalo časa.
Drugo. ,
,
V drugem sklopu smo z dvema vprašanjema izbirnega tipa želeli ugotoviti,
s katerimi težavami so se soočali študentje pri opravljanju izpita na daljavo in
s katerimi viri informacij so si pri študiju na daljavo najbolj pomagali.
Pri izvedbi izpita na daljavo 40 študentov ni imelo težav (preglednica
8). Kar 42 pa jih je izpostavilo, da je težavo predstavljala slaba internetna
povezava. Kot druge odgovore so izpostavili še pomanjkanje časa, težave s
koncentracijo zaradi dolgotrajnega sedenja za računalnikom in pogoste gla-
vobole. Poleg tega jih je med izvedbo izpita motil hrup zunanje okolice, na
katerega niso imeli vpliva. Kot smo omenili že predhodno, je slaba interne-
tna povezava v mnogih raziskavah navedena kot ena izmed glavnih težav iz-
vedbe pouka in ocenjevanja na daljavo (Bataineh idr. 2020; Kapasia idr. 2020).
Iz preglednice 9 je razvidno, da so si študentje pri učenju naravoslovja na
daljavo v največji meri pomagali z gradivom v e-učilnici (86,4 ), najmanj pa
300
Preglednica 7 Mnenja študentov o stiskah in težavah, na katere so naleteli pri učenju
na daljavo glede na letnik študija (N = 81)
Trditve f x SD
Nisem imel/-a ustreznega prostora , , , , , , ,
za učenje.
Nisem imel/-a ustrezne podporne , , , , , , ,
tehnologije
Imel/-a sem težave z internetno , , , , , , ,
povezavo.
Nisem imel/-a svojega računal- , , , , , , ,
nika.
Pouk na daljavo je zahtevnejši od , , , , , , ,
običajnega.
Sedenje pred računalnikom je bilo , , , , , , ,
dolgočasno.
Težko sem se zbral/-a in razlago , , , , , , ,
poslušal/-a do konca.
Preglednica 8 Odgovori študentov na vprašanje »Na katere težave ste naleteli pri izvedbi
izpita na daljavo?« (N = 81)
Odgovori f f
Nisem imel/-a težav. ,
Slaba internetna povezava. ,
Nisem vešč/-a v tipkanju, zato mi je primanjkovalo časa.
Drugo. ,
,
V drugem sklopu smo z dvema vprašanjema izbirnega tipa želeli ugotoviti,
s katerimi težavami so se soočali študentje pri opravljanju izpita na daljavo in
s katerimi viri informacij so si pri študiju na daljavo najbolj pomagali.
Pri izvedbi izpita na daljavo 40 študentov ni imelo težav (preglednica
8). Kar 42 pa jih je izpostavilo, da je težavo predstavljala slaba internetna
povezava. Kot druge odgovore so izpostavili še pomanjkanje časa, težave s
koncentracijo zaradi dolgotrajnega sedenja za računalnikom in pogoste gla-
vobole. Poleg tega jih je med izvedbo izpita motil hrup zunanje okolice, na
katerega niso imeli vpliva. Kot smo omenili že predhodno, je slaba interne-
tna povezava v mnogih raziskavah navedena kot ena izmed glavnih težav iz-
vedbe pouka in ocenjevanja na daljavo (Bataineh idr. 2020; Kapasia idr. 2020).
Iz preglednice 9 je razvidno, da so si študentje pri učenju naravoslovja na
daljavo v največji meri pomagali z gradivom v e-učilnici (86,4 ), najmanj pa
300