Page 314 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 314
Bogdan Zupančič in Mateja Marovič

3. Katere prednosti/slabosti študija na daljavo študentje izpostavijo v po-
vezavi z razvijanjem praktičnih kompetenc?

4. Kakšne predloge izboljšav imajo študentje v zvezi z razvijanjem prak-
tičnih kompetenc v času študija na daljavo?

Metodologija
Raziskovalna metoda
Izvedli smo kvalitativno raziskavo in uporabili deskriptivno metodo empirič-
nega pedagoškega raziskovanja.

Udeleženci v raziskavi
V raziskavo je bilo vključenih 15 študentov in študentk socialne pedagogike
Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (v nadaljevanju UP PEF) – osem
iz prvega in sedem iz drugega letnika 2. stopnje – z izkušnjo študija v živo in
študija na daljavo.¹ Izkušnji obeh načinov študija sta bili glavna kriterija za
sicer namenski izbor udeležencev raziskave.

Pripomočki
Za zbiranje podatkov smo uporabili polstrukturiran intervju, ki je zajemal
osem izhodiščnih vprašanj.²

Postopek zbiranja in obdelave podatkov
Z vsakim od udeležencev smo (v juniju 2021 in januarju 2022) izvedli polstruk-
turiran intervju v živo ali preko aplikacije Zoom. Zbiranju podatkov je sledila
kvalitativna obdelava le-teh, v kateri smo izpostavljenim kodirnim enotam, ki
smo jih identificirali iz transkripcij posnetkov intervjujev, pripisali kode (1. in 2.
reda) in nato združevali pojme v nekaj ključnih kategorij. Z vzpostavljanjem

¹ Zaradi zagotavljanja anonimnosti v rezultatih in razpravi uporabljamo zgolj moško obliko za-
pisa in ne navajamo natančnejših informacij o študentkah in študentih.
² (1) Kakšna so bila vaša pričakovanja v zvezi s študijem socialne pedagogike in kako bi zdaj opre-
delili socialno pedagogiko? (2) Katere so po vašem mnenju ključne kompetence za opravljanje
poklica socialnega pedagoga? (3) Kako bi ocenili možnosti praktičnega usposabljanja med štu-
dijem pred epidemijo in v času epidemije covida-19? (4) Pogosto študentje navajajo, da je med
študijem premalo prakse, kaj menite o tem? Kako bi lahko v študij vključili še več prakse? (5)
Kako ste doživljali praktične vsebine, praktično usposabljanje v času študija na daljavo? (6) Ka-
tere prednosti študija na daljavo bi izpostavili? (7) Katere slabosti študija na daljavo bi izpo-
stavili? (8) Katere primere dobre prakse lahko delite oziroma kakšni so vaši predlogi v zvezi z
izboljšanjem študija, študijske prakse na daljavo?

314
   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319