Page 351 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 351
dnosti in izzivi izobraževanja na daljavo: perspektiva študentov, prihodnjih učiteljev

Prilagoditev Več svobode Porazdelitev
urnika obveznosti

Šola in Več znanja o
učitelj uporabi IKT

Starš Zavedanje Z IKT- Učenec
staršev o tehnologijo
Manj zaht. poklica bolj pester Večja samo-
psihičnega učitelja stojnost
pouk
nasilja Dom je Večkratno
varno in Lažja ponavlja-
Nemoteči udobno predstavitev nje in poslu-
dejavniki okolje z uporabo
šanje
IKT

Posneta
vsebina
pouka

Starši več na Več stika z Pomoč
voljo družino staršev

Slika 1 Prednosti pouka na daljavo

7 je prav tako izpostavila, da so lahko s takim načinom izobraževanja pred-
vsem mlajši učenci več časa preživljali z družinskimi člani. Tudi študent 8 je
izpostavil prednosti razporeditve časa pri učenju, pri čemer je še dodal, da je
razporeditev obveznosti mogoča le, če imajo učenci zadostne učne navade in
ustaljene rutine. Podobno so pokazali tudi rezultati Analize izobraževanja na
daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji (2020), kjer so tako
dijaki kot starejši osnovnošolci kot pozitivno ocenili to, da so si lahko sami
razporedili delo čez dan. Dijaki (Katić idr. 2021) pa so prav tako poudarili, da
so zaradi šolanja od doma prihranili veliko časa, ki bi ga sicer porabili za pot v
šolo in nazaj domov. V dnevnikih študentov 3, 4 in 8 zasledimo tudi, da je sam
način izobraževanja učence vodil v večjo samostojnost, saj so sami prebirali
navodila nalog in se jih sami potrudili razumeti. V dnevniku 4 je bilo izposta-

351
   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356