Page 354 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 354
a Krmac in Tina Štemberger

Zamudno Brez izku- Omejene Slaba
stvenega možnosti internetna
poučevanja povezava
učenja
Slabše Hrbtenica
Večja Slabša ko- spremljanje Neprimerna
poraba časa munikacija napredka tehnologija Zdravje

učenca

Starš Šola in Nazadovanje Učenec
učitelj učenca

Obreme- Napor Manj Brez Vid
njujoče za dodatne socialnega
Sprememba pomoči
starše sistema stika
učenja in Manj
Nižje povratnih Medsebojni Komunikacija
izobraženi poučevanja informacij odnosi

starši

Ni pomoči

Slika 2 Slabosti pouka na daljavo

v Sloveniji (Rupnik Vec 2020) je kot negativni vidik šolanja na daljavo izposta-
vila predvsem pomanjkanje socialnih stikov, tako s sošolci kot z učitelji, če-
mur pritrjuje tudi raziskava, ki so jo izvedli Sandra Katić idr. (2021). Osebni stik
in nezmožnost interakcije sta večini dijakov predstavljala glavno omejitev pri
izobraževanju na daljavo.

Študentka 7 je izpostavila, da so imeli učitelji med izobraževanjem v živo
možnost zaznati in opaziti stiske ali težave v domačem okolju učenca, z izo-
braževanjem na daljavo pa jih je bilo težko opaziti in učitelj takemu otroku ni
mogel pomagati ter mu stati ob strani.

V dnevniku študentke 2 je izpostavljeno tudi, da vsi učenci doma nimajo
urejenih razmer in jim lahko šola predstavlja edino varno ter udobno oko-
lje, poleg tega se vsi učenci ne morejo zanesti na pomoč staršev. Nekateri
starši ne govorijo slovenskega jezika, kar je predstavljalo še dodatno oviro.

354
   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359