Page 354 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 354
a Krmac in Tina Štemberger
Zamudno Brez izku- Omejene Slaba
stvenega možnosti internetna
poučevanja povezava
učenja
Slabše Hrbtenica
Večja Slabša ko- spremljanje Neprimerna
poraba časa munikacija napredka tehnologija Zdravje
učenca
Starš Šola in Nazadovanje Učenec
učitelj učenca
Obreme- Napor Manj Brez Vid
njujoče za dodatne socialnega
Sprememba pomoči
starše sistema stika
učenja in Manj
Nižje povratnih Medsebojni Komunikacija
izobraženi poučevanja informacij odnosi
starši
Ni pomoči
Slika 2 Slabosti pouka na daljavo
v Sloveniji (Rupnik Vec 2020) je kot negativni vidik šolanja na daljavo izposta-
vila predvsem pomanjkanje socialnih stikov, tako s sošolci kot z učitelji, če-
mur pritrjuje tudi raziskava, ki so jo izvedli Sandra Katić idr. (2021). Osebni stik
in nezmožnost interakcije sta večini dijakov predstavljala glavno omejitev pri
izobraževanju na daljavo.
Študentka 7 je izpostavila, da so imeli učitelji med izobraževanjem v živo
možnost zaznati in opaziti stiske ali težave v domačem okolju učenca, z izo-
braževanjem na daljavo pa jih je bilo težko opaziti in učitelj takemu otroku ni
mogel pomagati ter mu stati ob strani.
V dnevniku študentke 2 je izpostavljeno tudi, da vsi učenci doma nimajo
urejenih razmer in jim lahko šola predstavlja edino varno ter udobno oko-
lje, poleg tega se vsi učenci ne morejo zanesti na pomoč staršev. Nekateri
starši ne govorijo slovenskega jezika, kar je predstavljalo še dodatno oviro.
354
Zamudno Brez izku- Omejene Slaba
stvenega možnosti internetna
poučevanja povezava
učenja
Slabše Hrbtenica
Večja Slabša ko- spremljanje Neprimerna
poraba časa munikacija napredka tehnologija Zdravje
učenca
Starš Šola in Nazadovanje Učenec
učitelj učenca
Obreme- Napor Manj Brez Vid
njujoče za dodatne socialnega
Sprememba pomoči
starše sistema stika
učenja in Manj
Nižje povratnih Medsebojni Komunikacija
izobraženi poučevanja informacij odnosi
starši
Ni pomoči
Slika 2 Slabosti pouka na daljavo
v Sloveniji (Rupnik Vec 2020) je kot negativni vidik šolanja na daljavo izposta-
vila predvsem pomanjkanje socialnih stikov, tako s sošolci kot z učitelji, če-
mur pritrjuje tudi raziskava, ki so jo izvedli Sandra Katić idr. (2021). Osebni stik
in nezmožnost interakcije sta večini dijakov predstavljala glavno omejitev pri
izobraževanju na daljavo.
Študentka 7 je izpostavila, da so imeli učitelji med izobraževanjem v živo
možnost zaznati in opaziti stiske ali težave v domačem okolju učenca, z izo-
braževanjem na daljavo pa jih je bilo težko opaziti in učitelj takemu otroku ni
mogel pomagati ter mu stati ob strani.
V dnevniku študentke 2 je izpostavljeno tudi, da vsi učenci doma nimajo
urejenih razmer in jim lahko šola predstavlja edino varno ter udobno oko-
lje, poleg tega se vsi učenci ne morejo zanesti na pomoč staršev. Nekateri
starši ne govorijo slovenskega jezika, kar je predstavljalo še dodatno oviro.
354