Page 432 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 432
eja Maljevac in Aksinja Kermauner

Slika 1 Neprilagojeno pisno ocenjevanje znanja

Slika 2 Prilagojeni prvi dve nalogi pisnega ocenjevanja znanja za slepe učence

Vaje v domačem okolju s pripravo posnetkov aktivnosti
Trening in urjenje veščin orientacije ter mobilnosti se začenja že v predšol-
skem obdobju in obsega več ravni orientacije ter mobilnosti. Posamezna
področja razvoja se med seboj prepletajo oziroma niso strogo ločena. V gro-
bem lahko področja učenja in usvajanja veščin razdelimo na več ravni (An-
derson idr. 2007):

– orientacija na sebi,
432
   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437