Page 452 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 452
ja Čotar Konrad in Alja Polanec

Preglednica 6 Doživljanje študija na daljavo po oceni študentov in povezanost akademske
samopodobe, akademskega odlašanja, ocene prisotnosti/aktivnosti
študentov v študijskem procesu z doživljanjem študija na daljavo

Doživljanje študija na daljavo N M SD () () () ()

Pozitivni Lahko sem si lažje  , , ,** –,** ,** ,**
vidiki razporejal/-a svoj čas  , , ,** –,* ,** ,**

Dobra izkušnja pri uče-  , , ,** –,** ,* ,**
nju rabe digitalne teh-  , , , –,** , ,**
nologije  , , , , – , – ,

Učinkovit način učenja  , , –,** ,** –, –,*
 , , –,** ,** –, –,
Več sem se naučil/-a  , , –,** ,** –, –,**
kot v živo  , , –,** ,** –, –,

Negativ- Predvsem sem  , , –,** ,** –, –,*
ni vidiki pogrešal/-a sodelova-
 , , ////
nje s kolegi/kolegicami
na fakulteti

Utrujajoč

Študijsko naporno ob-
dobje

Osebno izjemno na-
porno obdobje

Izjemno naporno ob-
dobje doma, v mojem
socialnem okolju

Težko sem samostojno
opravljal/-a študijske
obveznosti

Drugo Pasivno, mentalno na-
porno, slabše splošno
počutje, višja stopnja
anksioznosti.

Opombe N – numerus, M – aritmetična sredina, SD – standardna deviacija, (1) akademska
samopodoba, (2) akademsko odlašanje, (3) prisotnost, (4) aktivnost; * statistično pomembna
povezanost na ravni 0,05; ** statistično pomembna povezanost na ravni 0,01.

povprečju opisovali kot dobro, učno učinkovito in ugodno izkušnjo ali pa je
to obdobje bolj izstopalo kot negativno, socio-psihološko naporno in obre-
menjujoče.

Analiza rezultatov (glej preglednico 6) pokaže, da so udeleženci v povpre-
čju kot pozitiven vidik študija na daljavo najbolj poudarili to, da so si v tem
obdobju lažje razporejali čas ter da so pridobili nove izkušnje pri rabi digi-
talne tehnologije. Vendar pa ob tem študij na daljavo ocenjujejo kot manj
učinkovit v primerjavi z običajnim študijem in izpostavljajo, da so se na ta na-

452
   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457