Page 452 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 452
ja Čotar Konrad in Alja Polanec
Preglednica 6 Doživljanje študija na daljavo po oceni študentov in povezanost akademske
samopodobe, akademskega odlašanja, ocene prisotnosti/aktivnosti
študentov v študijskem procesu z doživljanjem študija na daljavo
Doživljanje študija na daljavo N M SD () () () ()
Pozitivni Lahko sem si lažje , , ,** –,** ,** ,**
vidiki razporejal/-a svoj čas , , ,** –,* ,** ,**
Dobra izkušnja pri uče- , , ,** –,** ,* ,**
nju rabe digitalne teh- , , , –,** , ,**
nologije , , , , – , – ,
Učinkovit način učenja , , –,** ,** –, –,*
, , –,** ,** –, –,
Več sem se naučil/-a , , –,** ,** –, –,**
kot v živo , , –,** ,** –, –,
Negativ- Predvsem sem , , –,** ,** –, –,*
ni vidiki pogrešal/-a sodelova-
, , ////
nje s kolegi/kolegicami
na fakulteti
Utrujajoč
Študijsko naporno ob-
dobje
Osebno izjemno na-
porno obdobje
Izjemno naporno ob-
dobje doma, v mojem
socialnem okolju
Težko sem samostojno
opravljal/-a študijske
obveznosti
Drugo Pasivno, mentalno na-
porno, slabše splošno
počutje, višja stopnja
anksioznosti.
Opombe N – numerus, M – aritmetična sredina, SD – standardna deviacija, (1) akademska
samopodoba, (2) akademsko odlašanje, (3) prisotnost, (4) aktivnost; * statistično pomembna
povezanost na ravni 0,05; ** statistično pomembna povezanost na ravni 0,01.
povprečju opisovali kot dobro, učno učinkovito in ugodno izkušnjo ali pa je
to obdobje bolj izstopalo kot negativno, socio-psihološko naporno in obre-
menjujoče.
Analiza rezultatov (glej preglednico 6) pokaže, da so udeleženci v povpre-
čju kot pozitiven vidik študija na daljavo najbolj poudarili to, da so si v tem
obdobju lažje razporejali čas ter da so pridobili nove izkušnje pri rabi digi-
talne tehnologije. Vendar pa ob tem študij na daljavo ocenjujejo kot manj
učinkovit v primerjavi z običajnim študijem in izpostavljajo, da so se na ta na-
452
Preglednica 6 Doživljanje študija na daljavo po oceni študentov in povezanost akademske
samopodobe, akademskega odlašanja, ocene prisotnosti/aktivnosti
študentov v študijskem procesu z doživljanjem študija na daljavo
Doživljanje študija na daljavo N M SD () () () ()
Pozitivni Lahko sem si lažje , , ,** –,** ,** ,**
vidiki razporejal/-a svoj čas , , ,** –,* ,** ,**
Dobra izkušnja pri uče- , , ,** –,** ,* ,**
nju rabe digitalne teh- , , , –,** , ,**
nologije , , , , – , – ,
Učinkovit način učenja , , –,** ,** –, –,*
, , –,** ,** –, –,
Več sem se naučil/-a , , –,** ,** –, –,**
kot v živo , , –,** ,** –, –,
Negativ- Predvsem sem , , –,** ,** –, –,*
ni vidiki pogrešal/-a sodelova-
, , ////
nje s kolegi/kolegicami
na fakulteti
Utrujajoč
Študijsko naporno ob-
dobje
Osebno izjemno na-
porno obdobje
Izjemno naporno ob-
dobje doma, v mojem
socialnem okolju
Težko sem samostojno
opravljal/-a študijske
obveznosti
Drugo Pasivno, mentalno na-
porno, slabše splošno
počutje, višja stopnja
anksioznosti.
Opombe N – numerus, M – aritmetična sredina, SD – standardna deviacija, (1) akademska
samopodoba, (2) akademsko odlašanje, (3) prisotnost, (4) aktivnost; * statistično pomembna
povezanost na ravni 0,05; ** statistično pomembna povezanost na ravni 0,01.
povprečju opisovali kot dobro, učno učinkovito in ugodno izkušnjo ali pa je
to obdobje bolj izstopalo kot negativno, socio-psihološko naporno in obre-
menjujoče.
Analiza rezultatov (glej preglednico 6) pokaže, da so udeleženci v povpre-
čju kot pozitiven vidik študija na daljavo najbolj poudarili to, da so si v tem
obdobju lažje razporejali čas ter da so pridobili nove izkušnje pri rabi digi-
talne tehnologije. Vendar pa ob tem študij na daljavo ocenjujejo kot manj
učinkovit v primerjavi z običajnim študijem in izpostavljajo, da so se na ta na-
452