Page 70 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 70
reja Klančar in Aleksander Janeš

Digitalne
kompetence

Slika 2 Prihodnja Odnos
raba digitalnih do uporabe
Dejavniki vpliva na prihodnjo rabo digitalnih
digitalnih tehnologij v predšolski vzgoji tehnologij tehnologij

Preglednica 1 Podatki o starosti udeležencev raziskave f f
 ,
Starost  ,
– let  ,
– let
– let  ,
– let  ,
 let ali več

ževanju ter med pogostostjo rabe računalnika in profesionalnim odnosom
do uporabe digitalnih tehnologij. Raziskali smo tudi, ali obstaja povezanost
med pogostostjo rabe računalnika ter digitalnimi kompetencami študentov
predšolske vzgoje, njihovo bodočo rabo digitalnih tehnologij ter odnosom
do uporabe digitalnih tehnologij.

Metodologija
V raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno me-
todo pedagoškega raziskovanja. Vzorec je sestavljalo 170 rednih in izrednih
študentov 1., 2. in 3. letnika visokošolskega strokovnega programa 1. stop-
nje Predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete, od tega
osem moških (5 ) in 162 žensk (95 ). Podatki o starosti anketirancev se na-
hajajo v preglednici 1. Podatke, ki smo jih zbirali med junijem in decembrom
2021, smo obdelali s pomočjo programa IBM SPSS Statistics 28.

Opis instrumenta
Za namen raziskave je bil uporabljen spletni anketni vprašalnik, ki je vseboval
vprašanja za pridobivanje demografskih podatkov, vprašanje glede pogosto-
sti rabe računalnika, vprašanje o pretekli rabi digitalnih tehnologij ter vpra-

70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75