Page 64 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 64
ena Smrtnik Vitulić idr.

Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani

Kategorije in podkategorije pomena učenja s pomočjo umetniških izkušenj () () () ()

IV Medosebni odnosi    
 Medsebojni odnosi v skupini (npr. sodelovanje, strpnost, zaupanje)    
 Boljše vključevanje v družbo vrstnikov/sošolcev  
 Pozitivna klima v skupini   
 Vzpostavljanje odnosa z umetniki  
 Vključevanje v širše družbeno okolje  
 Reševanje konfliktov v skupini  
 Vzpostavljanje odnosa s starši   
 
Skupaj
V Čustva in osebnostna rast    
 Dobro počutje    
 Zaupanje vase    
 Sproščenost    
 Poznavanje sebe 
 Spoprijemanje z osebnimi težavami    

Skupaj   
VI Ustvarjalnost   
 Ustvarjalnost otrok, učitelja, dejavnosti  
 Ustvarjalno izražanje    
 Ustvarjalno učno okolje

Skupaj

Opombe Naslovi stolpcev: (1) vrtec, (2) osnovna šola, (3), srednja šola, (4) skupaj.

gega – pri tem so razvijali element plesa v prostoru in ustvarjali oblike
simetrije. Pridobili so izkušnjo, kako lahko prostor preoblikuje nas (naša
telesa) in kako lahko mi sooblikujemo prostor s pomočjo naših teles.

Znotraj podkategorije »sprejemanje in doživljanje umetniških jezikov« (38
zapisov) izpostavljamo zapise:

V moj spomin so se vtisnile podobe dijakov, ki so na nenavaden način,
razporejeni po šolskih hodnikih, stopnicah, klopeh, »zapravljali čas«, s
pogledi, uprtimi v visoke stropove, ki jih mogoče večino časa niti ne
opazijo. Dvig pogleda nad horizont prinese upanje. Jaz sem uživala kot
njihova gledalka. [Umetnica]
Počutim se kot del prostora na najboljši možni način, četudi kot pred-
met, sem v kontroli. [Dijakinja]

64
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69