Page 64 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 64
ena Smrtnik Vitulić idr.
Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani
Kategorije in podkategorije pomena učenja s pomočjo umetniških izkušenj () () () ()
IV Medosebni odnosi
Medsebojni odnosi v skupini (npr. sodelovanje, strpnost, zaupanje)
Boljše vključevanje v družbo vrstnikov/sošolcev
Pozitivna klima v skupini
Vzpostavljanje odnosa z umetniki
Vključevanje v širše družbeno okolje
Reševanje konfliktov v skupini
Vzpostavljanje odnosa s starši
Skupaj
V Čustva in osebnostna rast
Dobro počutje
Zaupanje vase
Sproščenost
Poznavanje sebe
Spoprijemanje z osebnimi težavami
Skupaj
VI Ustvarjalnost
Ustvarjalnost otrok, učitelja, dejavnosti
Ustvarjalno izražanje
Ustvarjalno učno okolje
Skupaj
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vrtec, (2) osnovna šola, (3), srednja šola, (4) skupaj.
gega – pri tem so razvijali element plesa v prostoru in ustvarjali oblike
simetrije. Pridobili so izkušnjo, kako lahko prostor preoblikuje nas (naša
telesa) in kako lahko mi sooblikujemo prostor s pomočjo naših teles.
Znotraj podkategorije »sprejemanje in doživljanje umetniških jezikov« (38
zapisov) izpostavljamo zapise:
V moj spomin so se vtisnile podobe dijakov, ki so na nenavaden način,
razporejeni po šolskih hodnikih, stopnicah, klopeh, »zapravljali čas«, s
pogledi, uprtimi v visoke stropove, ki jih mogoče večino časa niti ne
opazijo. Dvig pogleda nad horizont prinese upanje. Jaz sem uživala kot
njihova gledalka. [Umetnica]
Počutim se kot del prostora na najboljši možni način, četudi kot pred-
met, sem v kontroli. [Dijakinja]
64
Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani
Kategorije in podkategorije pomena učenja s pomočjo umetniških izkušenj () () () ()
IV Medosebni odnosi
Medsebojni odnosi v skupini (npr. sodelovanje, strpnost, zaupanje)
Boljše vključevanje v družbo vrstnikov/sošolcev
Pozitivna klima v skupini
Vzpostavljanje odnosa z umetniki
Vključevanje v širše družbeno okolje
Reševanje konfliktov v skupini
Vzpostavljanje odnosa s starši
Skupaj
V Čustva in osebnostna rast
Dobro počutje
Zaupanje vase
Sproščenost
Poznavanje sebe
Spoprijemanje z osebnimi težavami
Skupaj
VI Ustvarjalnost
Ustvarjalnost otrok, učitelja, dejavnosti
Ustvarjalno izražanje
Ustvarjalno učno okolje
Skupaj
Opombe Naslovi stolpcev: (1) vrtec, (2) osnovna šola, (3), srednja šola, (4) skupaj.
gega – pri tem so razvijali element plesa v prostoru in ustvarjali oblike
simetrije. Pridobili so izkušnjo, kako lahko prostor preoblikuje nas (naša
telesa) in kako lahko mi sooblikujemo prostor s pomočjo naših teles.
Znotraj podkategorije »sprejemanje in doživljanje umetniških jezikov« (38
zapisov) izpostavljamo zapise:
V moj spomin so se vtisnile podobe dijakov, ki so na nenavaden način,
razporejeni po šolskih hodnikih, stopnicah, klopeh, »zapravljali čas«, s
pogledi, uprtimi v visoke stropove, ki jih mogoče večino časa niti ne
opazijo. Dvig pogleda nad horizont prinese upanje. Jaz sem uživala kot
njihova gledalka. [Umetnica]
Počutim se kot del prostora na najboljši možni način, četudi kot pred-
met, sem v kontroli. [Dijakinja]
64