Page 94 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 94
na Podgornik, Jana Kalin in Katja Jeznik

Carlisle, K. 2011. »Arts Education Partnerships: Informing Policy through the De-
velopment of Culture and Creativity within a Collaborative Project Appro-
ach.« Arts Education Policy Review 112 (3): 144–148.

Deutsch, T., in Kolar, M. 2009. »Interesne dejavnosti kot priložnost za odpira-
nje šol v okolje.« V Šola kot stičišče partnerjev: sodelovanje šole, družine in
lokalnega okolja pri vzgoji in izobraževanju otrok, ur. F. Cankar in T. Deutsch,
160–179. Ljubljana: Zavod Republike Sovenije za šolstvo.

Epstein, J. L. 1995. »School/Family/Community Partnerships.« Phi Delta Kappan
76 (9): 701–712.

Geršak, V., H. Korošec, U. Podobnik, S. Prosen, B. Sicherl-Kafol in H. Smrtnik Vi-
tulić. 2022. »Pogled učiteljev na pomen integracije umetnosti na različnih
področjih delovanja učencev in dijakov.« Vzgoja in Izobraževanje: revija za
teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela 53 (1–2): 32–
37.

Gregorčič Mrvar, P., J. Kalin, J. Mažgon, J. Muršak in B. Šteh. 2016. Skupnost in
šola: vrata se odpirajo v obe smeri. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete.

Harland, J., P. Lord, A. Stott, K. Kinder, E. Lamont in M. Ashworth. 2005. The Arts-
Education Interface: A Mutual Learning Triangle? Slough: NFER.

Klajn, U., in D. Pintarič. 2022. »Pozitivno ustvarjalni že četrt stoletja.« Vzgoja in
izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraže-
valnega dela 53 (1–2): 93–94.

Kroflič, R. 2016. »Mnogoterost učnih okolji v sodobnem vrtcu – otrok v učnem
okolju 21. stoletja.« Prispevek predstavljen na Šoli za ravnatelje: XXII. stro-
kovno srečanje ravnateljic in ravnateljev vrtcev, Portorož, 17. in 18. oktober
2016.

———. 2017. »Pedagoški pomen zgodbe in narativne vednosti.« Sodobna pe-
dagogika 68 (1): 10–21.

———. 2018. »O opolnomočenju in subjektifikaciji s pomočjo umetniške izkuš-
nje.« V Egalitarne simbolizacije življenja s posebnimi potrebami, ur. D. Rutar,
79–115. Kamnik: CIRIUS.

———. 2019. »Preschools’ and Schools’ Cooperation with Artists and Cultural
Institutions.« V Building Inclusive Communities through Education snd Lear-
ning, ur. K. S. Ermenc in B. Mikulec, 169–182. Newcastle-upon-Tyne: Cam-
bridge Scholars.

———. 2022. »Vzgoja z umetnostjo – žlahtna in pogosto spregledana povezava
v pedagoškem delovanju.« Vzgoja in izobraževanje: revija za teoretična in
praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela 53 (1–2): 6–7.

Kus, P. B. l. »Čemu glasbena umetnost in umetniki v vrtcih in šolah?« Glasbena
mladina Slovenije. http://www.glasbenamladina.si/cemu-glasbena
-umetnost-in-umetniki-v-vrtcih-in-solah/.

Lorenčič, I. 2022. »Kulturne dejavnosti na II. gimnaziji Maribor.« Vzgoja in izobra-

94
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99