Page 95 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 95
Vzgojno-izobraževalna ustanova kot kulturno stičišče lokalnega okolja

ževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega
dela 53 (1–2): 30–31.
Mažgon, J., K. Skubic Ermenc in K. Jeznik. 2019. »Play with Me! Festival: A Case of
Blurring Frontiers between Eucation and Sociability?« V Building Inclusive
Communities through Education and Learning, ur. K. S. Ermenc in B. Mikulec,
183–198. Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars.
Melkamu, B. 2016. »Sodelovanje osnovnih šol in kulturnih ustanov pri kulturno-
umetnostni vzgoji.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Morisson, A. 2018. »A Typology of Places in the Knowledge Economy: Towards
the Fourth Place«. V New Metropolitan Perspectives: Smart Innovation, Sy-
stem and Technologies, ur. F. Calabrò, 444–451. Cham: Springer.
Oldenburg, R., in D. Brissett. 1982. »The Third Place.« Qualitative Sociology 5 (4):
265–284.
Perenič, U. 2012. »Čitalništvo v perspektivi družbenogeografskih dejavnikov.«
Slavistična revija 60 (3): 365–382.
Razširjena medpredmetna skupina za kulturno vzgojo. 2009. »Državne smer-
nice za kulturno-umetnostno vzgojo v vzgoji in izobraževanju.« Doku-
ment št. 350-8/2009-1. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS
/Dokumenti/Razvoj-solstva/Bralna-pismenost/nacionalne_smmernice
_za_kult_umet_vzgojo_slo-1.pdf.
Remer, J. 2010. »From Lessons Learned to Local Action: Building Your Own Poli-
cies for Effective Arts Education.« Arts Education Policy Review 111 (3): 81–96.
Sanders, M. G. 2003. »Community Involvement in Schools: From Concept to
Practice.« Education and Urban Society 35 (2): 161–180.
Sheridan, S. M., S. A. Napolitano in S. M. Swearer. 2002. »Best Practices in
School-Community Partnerships.« V Best Practices in School Psychology IV,
ur. A. Thomas in J. Grimes, 321–336. Bethesda, MD: National Association of
School Psychologists.
Speiss, S. D. and Lynch, R. I. 2008. Creative Industries 2008: The 50 City Report.
http://www.artsusa.org/pdf/information_services/creative_industries
/CreativeIndustriesCityReport2008.pdf
Šteh, B., in P. Mrvar. 2011. »Pomen vzpostavljanja kakovostnih medosebnih
odnosov pri sodelovanju med šolo in starši.« V Pedagoško-andragoške
razprave v Sloveniji in na Poljskem po prelomu stoletja, ur. T. Vidmar in J.
Aksman, 59–77. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Štirn Janota, P., R. Kroflič in D. Štirn. 2022. »Vzgoja v času pandemije zahteva iz-
gradnjo inovativnih učnih okolij – primer vzgoje z umetnostjo.« Vzgoja in
izobraževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraže-
valnega dela 53 (1–2): 8–17.
The Federation for Community Schools. B. l. »Community School Transforma-
tion: A Guide for Schools, Districts, Parents, and Community Members;
Working together to Improve Outcomes for Students, Families and Com-

95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100