Page 256 - LanGuide Project: Research and Professional Insights
P. 256
zetki v slovenščini

smo jih uporabili v gradivih v okviru projekta LanGuide. Ko smo ustvarili
ustrezne jezikovne vaje, smo jih vnesli v sistem za upravljanje vsebin Lan-
Guide (angl. content management system). V tej fazi smo poiskali ali ustvarili
primerna gradiva, kot so besedila, avdio- in videodatoteke, ter jih prilago-
dili potrebam pristopa mobilnega učenja. Vrste nalog, ki smo jih izbrali kot
ustrezne in najbolj prilagojene mobilni aplikaciji, so naloge izbirnega tipa,
naloge dopolnjevanja ter naloge urejanja in razvrščanja.

Kot del pristopa LanGuide za razvoj gradiv smo vaje ocenili, preden smo
jih vključili v sistem upravljanja vsebin. Vaje je najprej ocenila ekipa jeziko-
slovcev, ki so sodelovali pri projektu. Povratne informacije o njihovih ma-
terialih so ustvarjalcem vaj služile, da so jih popravili in šele nato pripravili
za vnos v sistem za upravljanje vsebin.

Sistem za upravljanje vsebin LanGuide, ki ga je razvila ekipa i t na pro-
jektu, je ovrednoten z internim poročilom projekta o izkušnjah z uporabo
sistema. Ocenjen je kot funkcionalen in enostaven za uporabo. Upravitelj
vsebin podpira tudi integracijo pomožnih gradiv, ki so potrebna za vaje,
kot so besedilne datoteke, videoposnetki, slike itd. Vaje, vnesene v sistem
za upravljanje vsebin LanGuide, so uporabnikom na voljo prek mobilnih
aplikacij LanGuide za Androide.

Faza testiranja je potekala tako, da so člani projekta povabili študente,
administrativno osebje in učitelje s svojih ustanov, da preizkusijo aplikacijo
LanGuide v obdobju najmanj enega meseca. Po kratkem uvodu in osnov-
nih informacijah o aplikaciji so uporabniki dobili natančna navodila, kako
namestiti in uporabljati aplikacijo za učenje jezikov na svojih mobilnih na-
pravah. Med enomesečnim poskusnim obdobjem so imeli udeleženci pre-
izkusa možnost, da ocenijo mobilno aplikacijo in vaje v izčrpnem vprašal-
niku, ki so ga izdelali člani projektnega konzorcija. Vprašalnik sestavlja več
razdelkov, to so razdelek s splošnimi informacijami, razdelek o evalvaciji
aplikacije LanGuide, razdelek o udeleženčevem pristopu k učenju in razde-
lek o izkušnjah udeležencev pri učenju določenega jezika. Vaje in mobilno
aplikacijo smo nato popravili ob upoštevanju povratnih informacij udele-
žencev.

V tem prispevku je predstavljena podrobna analiza podmnožice odgo-
vorov, pridobljenih iz dobljenih rezultatov. Podmnožico smo povzeli na
podlagi meril pripadnosti različnim visokošolskim ustanovam in učnega
jezika. Upoštevali smo odgovore anketirancev, ki delujejo na Univerzi na
Reki in so testirali naloge iz angleškega jezika. Te pogoje izpolnjuje 15 ude-
leženk in 17 udeležencev.

Namen analize je bil raziskati pozitivne vidike aplikacije in razkriti vi-

256
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261