Page 262 - LanGuide Project: Research and Professional Insights
P. 262
zetki v slovenščini

zane okrajšave, 2.26 Spretnosti in kompetence, kvalifikacije in poklici, 2.27
Neformalne skupine mladih, 2.28 Strokovnjak za reformo visokega šolstva,
2.29 Licenciranje vsebine, 2.30 Razpisi za zbiranje predlogov, 2.31 Učna mo-
bilnost, 2.32 Prijavnice za model mobilnosti osebja v izobraževanju odra-
slih, 2.33 Izredni razpisi Erasmus, 2.34 Posledice epidemije koronavirusa,
2.35 Podpora Erasmus+ za obdobja poučevanja, 2.36 Europass, 2.37 Dodatek
k diplomi, 2.38 m o o c, 2.39 e s co, 2.40 Obrazec za mobilnostne vloge, 2.41
Kombinirano učenje, 2.42 v e t, 2.43 Erasmus+ Learning Agreement, 2.44
Učni sporazum za študij: zaveza, 2.45 Učni sporazum za študij: smernice,
2.46 Učni sporazum za pripravništvo: smernice, 2.47 Registracija organiza-
cij, 2.48 Listina mobilnosti Erasmus+ vet, 2.49 Možnosti za študij v tujini
Erasmus+, 2.50 Pogoji za študij v tujini, 2.51 Prijava za program Erasmus+,
2.52 Obrazec za mobilnost osebja za usposabljanje, 2.53 Obrazec za mobil-
nost osebja za poučevanje, 2.54 Dodana vrednost mobilnosti, 2.55 Obrazec
za mobilnosti študentov za študij, 2.56 Obrazec za študijsko pogodbo.

Teme pobud Evropske komisije (3) in strokovni besednjak v zvezi z do-
kumenti ter projekti mobilnosti (4) vključuje 11 obravnavanih tem in pet
podtem: 3.1 Mladinsko podjetništvo, 3.2 Odprti izobraževalni viri, 3.3 Pred-
časno opuščanje šolanja, 3.4 Aktivnosti mobilnosti solidarnostnega kor-
pusa: vpliv epidemije koronavirusa, 3.5 Mobilnost in sodelovanje v viso-
kem šolstvu, 3.6 Bolonjski proces, 3.7 Jean Monnet, 3.8 Omrežje Erasmus+
Eurodesk, 3.9 Platforma Erasmus+ e pa l e, 3.10 Skupni magistrski študij
Erasmus Mundus, 3.11 Erasmus+; 4.1 Predlog projekta, 4.2 Splošni izrazi
v zvezi s projekti mobilnosti, 4.3 Običajni besednjak, povezan z mobilno-
stjo, 4.4 Motivacijsko pismo – univerza, 4.5 Motivacijsko pismo za prijavo
na delovno mesto. V zadnjih dveh temah, torej izobraževalne veščine (5) in
posebnosti različnih jezikov (6), smo izločili tri podteme: 5.1 Vrste veščin,
5.2 Vrste učenja in 6.1 Jezikovne geste.

Zgoraj omenjene teme in podteme so bile izbrane, ker jih je mogoče eno-
stavno uporabiti pri pripravi vaj za e sp, povezanih z mobilnostjo, za raz-
lične specifične uporabnike ali pa lahko isto(-e) temo(-e) ali podtemo(-e)
včasih uporabimo pri pripravi vaj za dve ali celo vse tri skupine uporab-
nikov aplikacije, torej za študente, akademsko osebje in administrativno
osebje. Npr., za pripravo nalog za študente smo našli dragoceno gradivo v
temah dokumentov in obrazcev, povezanih z mobilnostjo (kot je obrazec
za prijavo mobilnosti), tistih, ki se nanašajo na študij v tujini, ali Learning
Agreement for Traineeships: Guidelines, the guidelines to Learning Agree-
ment for Studies, ali Akademsko priznanje mobilnosti, obrazec Mobilnost
študentov za študij, obrazec Učne pogodbe za študij, dokumenta Finančna

262
   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267