Page 263 - LanGuide Project: Research and Professional Insights
P. 263
Pridobivanje in uporaba dokumentov, ki temeljijo na Erasmus+

podpora v času mobilnosti, Težave med mobilnostjo itd. Kar zadeva aka-
demsko osebje, so bile zanimive naslednje teme: krepitev zmogljivosti (vi-
sokošolsko izobraževanje, mladi), možnosti krepitve zmogljivosti (mladi),
prijava na program Erasmus+, obrazec za mobilnost osebja za usposablja-
nje, obrazec za mobilnost osebja za poučevanje, registracija organizacije,
razpisi Erasmus, spretnosti in kompetence, kvalifikacije in poklici itd. Ad-
ministrativno osebje bi najverjetneje zanimala področja naslednjih tem:
akademsko priznanje, rezultati projektov Erasmus+, sodelujoča partner-
stva, programi Erasmus+ (na splošno), razpisi za zbiranje predlogov, pri-
javni obrazci za model mobilnosti osebja v izobraževanju odraslih, obrazec
za mobilnost osebja za usposabljanje, splošni izrazi, povezani s projekti
mobilnosti, enostavni besednjak, povezan z mobilnostjo, motivacijsko pi-
smo – univerza, motivacijsko pismo za prijavo na delovno mesto itd. Ker
so te teme in podteme seveda tesno povezane z visokošolskim izobraževa-
njem, bi lahko večina le-teh zanimala ne le eno skupino uporabnikov apli-
kacije, ampak tudi vsaj dve ali celo vse tri skupine uporabnikov.

Tretji korak je bila priprava nalog za mobilnostni strokovni jezik. Pred
pripravo vaj je potekalo podrobnejše pregledovanje besedil in gradiv, pove-
zanih z mobilnostjo, ki jih najdemo na omenjenih spletnih straneh Evrop-
ske komisije. Vire in njihovo vsebino smo razvrstili, da bi pregledno pred-
stavili njihovo uporabo pri pripravi učnega gradiva v zvezi z mobilnostjo.
Predstavimo jih v preglednici s šestimi stolpci, v katerih so navedeni na-
slednji podatki: zaporedna številka vira (skupaj 99 uporabljenih virov), na-
slov, vir in domača stran, jezik, v katerem je bilo gradivo napisano, ter
ustrezen kratek opis. Spletne strani, domače strani in povezave smo obi-
skali v drugi polovici leta 2020 in prvi polovici leta 2021.

Za namen priprave konkretne vaje smo uporabili poseben obrazec za
kategorizacijo dejavnosti, ki smo ga izdelali v skladu z metodologijo Lan-
Guide, torej po navodilih o metodah za pripravo skupne metodologije in
smernic. Poleg besedilnega in poučnega dela naloge/vaje so v njem podane
tudi druge informacije, npr. identifikacijski indeks naloge (npr. i f-001 za
Iva Fabijanića, vaja št. 1), vir in verodostojnost besedila (izvirno, prevzeto
in prilagojeno), predvidene ravni, za katere je bila aktivnost pripravljena
(osnovna, srednja, napredna), vrsta spretnosti (bralna, slušna, pisna, go-
vorna in besedišče), vrsta naloge (npr. nalog izbirnega tipa, naloge dopol-
njevanja, zaključni test itd.), oseba, ki se uči (študent, akademsko osebje,
administrativno osebje), področje (znanstveni jezik, administrativni jezik,
mobilnostni jezik in jezik računalništva), vrste kognicije (spominjanje, ra-
zumevanje, uporaba, analiziranje, vrednotenje, ustvarjanje). Del, ki obrav-

263
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268