Page 77 - Več kot moda: onkraj oblačilnih, telesnih, spolnih, odnosnih in komunikacijskih ortodokcij.
P. 77
Modno kot odvečno in neracionalno
On: [Začuden pogled]
Ona: Kaj je?
On: Ugotavljam, da se ravnaš po svoji filozofiji.
Ona: Seveda, po čigavi pa?
On: Prav imaš.
Ona: Pohitiva, danes se moram učiti.
Kasneje, v prodajalni unikatov, ob odprtih škatlah s prstani:
Prodajalka: Takole naredimo, da ne bomo tu do večera. Naj gospodična
zapre tiste, ki ji niso všeč.
Ona: Prav, dober predlog. Tiste, ki mi niso všeč. [Ona odločno zapre ška-
tle, odprta ostane le ena.] Tako. Glede na moj in Angelicin okus in če
upoštevam, kaj si lahko privoščiš, ustreza samo tale. Angelici bo zelo
všeč.
On: Prav imaš, popoln je zanjo.
Prodajalka: Res je eden izmed mojih najbolj prefinjenih. Eleganten je.
Ona: Si mislila, da bom izbrala prostaškega? Samo zato, ker nosim viso-
ke pete, jakno z okovi in imam urejene nohte?
Prodajalka: Ne, nisem tega mislila.
Ona: Pa si. Spregledala bom, ker sem gospa. Vse teče in vse mine. Tudi
ti. Zavij nama prstan.
Prodajalka: Lepo ga bom zavila.
Ona: Ja, naj bo unikaten.
Ona njemu: Oprosti. Spoštujem male obrtnike, ker sem tudi jaz umetni-
ca za nohte. Vem, kaj pomeni imeti dejavnost, ampak tale je zoprna.
On: Res je malo zoprna. Hvala, da si prišla z mano. Brez tebe ne bi izbral
pravega.
Ona: S Pietrom ne bi kupila takega prstana.
On: Zakaj ne?
Ona: Odkar kupujeva stanovanje . . .
On: Ja, vem. Je postal skopuški?
Ona: Pa kako. Pomiva celo papirnate kozarčke iz kavnega avtomata.
On: Ne?
Ona: Za enkratno uporabo so, ne pa za pomivanje.
Ženska je v prizorih portretirana kot z videzom obsedena ženska, a hkra-
ti tudi praktična. Ponazarja žensko, kot jo zelo konvencionalno portretira-
jo številne medijske naracije. Ker gre za medijsko portretiranje z videzom
77
On: [Začuden pogled]
Ona: Kaj je?
On: Ugotavljam, da se ravnaš po svoji filozofiji.
Ona: Seveda, po čigavi pa?
On: Prav imaš.
Ona: Pohitiva, danes se moram učiti.
Kasneje, v prodajalni unikatov, ob odprtih škatlah s prstani:
Prodajalka: Takole naredimo, da ne bomo tu do večera. Naj gospodična
zapre tiste, ki ji niso všeč.
Ona: Prav, dober predlog. Tiste, ki mi niso všeč. [Ona odločno zapre ška-
tle, odprta ostane le ena.] Tako. Glede na moj in Angelicin okus in če
upoštevam, kaj si lahko privoščiš, ustreza samo tale. Angelici bo zelo
všeč.
On: Prav imaš, popoln je zanjo.
Prodajalka: Res je eden izmed mojih najbolj prefinjenih. Eleganten je.
Ona: Si mislila, da bom izbrala prostaškega? Samo zato, ker nosim viso-
ke pete, jakno z okovi in imam urejene nohte?
Prodajalka: Ne, nisem tega mislila.
Ona: Pa si. Spregledala bom, ker sem gospa. Vse teče in vse mine. Tudi
ti. Zavij nama prstan.
Prodajalka: Lepo ga bom zavila.
Ona: Ja, naj bo unikaten.
Ona njemu: Oprosti. Spoštujem male obrtnike, ker sem tudi jaz umetni-
ca za nohte. Vem, kaj pomeni imeti dejavnost, ampak tale je zoprna.
On: Res je malo zoprna. Hvala, da si prišla z mano. Brez tebe ne bi izbral
pravega.
Ona: S Pietrom ne bi kupila takega prstana.
On: Zakaj ne?
Ona: Odkar kupujeva stanovanje . . .
On: Ja, vem. Je postal skopuški?
Ona: Pa kako. Pomiva celo papirnate kozarčke iz kavnega avtomata.
On: Ne?
Ona: Za enkratno uporabo so, ne pa za pomivanje.
Ženska je v prizorih portretirana kot z videzom obsedena ženska, a hkra-
ti tudi praktična. Ponazarja žensko, kot jo zelo konvencionalno portretira-
jo številne medijske naracije. Ker gre za medijsko portretiranje z videzom
77