Page 128 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 128
Sandra Ćeha

tervjuvance seznanili z raziskovalnim okvirom, s potekom in z namenom
delno strukturiranega intervjuja. Ob njihovem strinjanju so bili intervjuji
snemani, kar nam je po opravljenih intervjujih pomagalo pri podrobni
analizi in sklepanju zaključkov.

Odgovore na vprašanja smo dobili s pomočjo štirih delno struktu-
riranih intervjujev z izbranimi ponudniki (podjetja, ki se ukvarjajo z
oblikovanjem in marketingom produktov aktivnega turizma v naravi v
Sloveniji) s področja aktivnega turizma v naravi v Sloveniji in dodatnih
dveh delno strukturiranih intervjujev s strokovnjakoma (vodstveni kadri
krovnih organizacij s področja aktivnega turizma v Sloveniji) s področja
marketinga produktov aktivnega turizma v naravi. Intervjuvanci so bili
člani in partnerji gospodarskega interesnega združenja Aktivna Slovenija
(v nadaljevanju Aktivna Slovenija g i z) in izbrani na osnovi glavnih ozi-
roma nosilnih aktivnih produktov v naravi Slovenije, kot so pohodništvo,
kolesarjenje, smučanje in gorski centri, vodni, zračni ter adrenalinski
športi.

rezultat i kva litat ivne raziskave
Na osnovi opravljenih intervjujev smo podali odgovore na raziskovalna
vprašanja, ki smo jih zastavili na temelju pregledane strokovne in znan-
stvene literature s področja aktivnega turizma v naravi v Sloveniji.

Za začetek raziskovanja smo opravili dva polstrukturirana intervjuja
z izbranima strokovnjakoma vodilnih turističnih organizacij s področja
aktivnega turizma v naravi v Sloveniji. Izbrana strokovnjaka sta predstav-
nika Aktivne Slovenije giz in Slovenske turistične organizacije (področje
aktivnega turizma v naravi). Oba strokovnjaka imata dolgoletne izkušnje
na področju marketinga in strateškega oblikovanja produktov aktivnega
turizma v naravi v Sloveniji.

V preglednici 3 smo podali odgovore na zastavljena raziskovalna vpra-
šanja na podlagi intervjujev z omenjenima strokovnjakoma. Predstavnik
Aktivne Slovenije g i z je označen kot oseba A in predstavnik st o kot
oseba B.

Pri vprašanjih ugotavljamo precej podobne odgovore predstavnikov
Aktivne Slovenije g i z in sto. Predstavnika se strinjata, da produkti ak-
tivnega turizma v naravi, ki jih v marketinških kampanjah izvajata njuni
organizaciji, vključujejo vse elemente izkustvene ekonomije. Oseba A po-
udarja pomembno vlogo znanja in izkušenj turističnih vodnikov pri iz-
vedbi doživetja oziroma poudarja, da je doživetje odvisno od strokovne
usposobljenosti kadra. Oseba B je povedala, da marketing doživetij z ele-

128
   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133