Page 130 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 130
Sandra Ćeha

Preglednica 4 Intervju z osebo C, Bike Galaxy

Vprašanje Oseba C

rv  Obstoječi produkti, ki jih ponuja podjetje Bike Galaxy, vključujejo le posa-
rv  mične elemente izkustvene ekonomije.

rv  Oseba C ni seznanjena z modelom, ampak ima pozitivno stališče o uporabi
modela pri razvoju in marketingu aktivnega turizma (predvsem kolesar-
skega produkta) v naravi v Sloveniji.

Oseba C se zaveda pomena elementov izkustvene ekonomije in njihove
učinkovitosti za marketing aktivnega turizma v naravi v Sloveniji.

ravi v Sloveniji, so predstavnik agencije Bike Galaxy, specializirane za ko-
lesarjenje (v nadaljevanju oseba C); predstavnik agencije pac Sports Bo-
hinj, ki nudi več (kolesarjenje, pohodništvo, vodne in zračne športe ter
adrenalinska doživetja) produktov aktivnega turizma v naravi (v nadalje-
vanju oseba D); predstavnik Parka Jezersko in agencije Feel Green Travel
(v nadaljevanju oseba E); predstavnik rtc Krvavec, katerega glavni pro-
dukt je smučanje (v nadaljevanju oseba F).

Iz preglednice 4 so razvidni odgovori na zastavljena raziskovalna vpra-
šanja na podlagi intervjuja z osebo C.

Oseba C je poudarila vključenost le posameznih elementov izkustvene
ekonomije v obstoječih produktih aktivnega turizma v naravi, pri kate-
rih za segment kolesarskih turistov poudarja pomen pobega v naravo. V
kolesarskih paketih, ki jih ponujajo, vedno združujejo več posamičnih
elementov izkustvene ekonomije. Zaradi zavedanja pomena vključeva-
nja vseh elementov izkustvene ekonomije so se odločili za organizacijo
kolesarskega festivala, ki bo po njihovem prepričanju zajel vse štiri ele-
mente področja modela izkustvene ekonomije. V letu 2020 do realizacije
ni prišlo zaradi epidemije koronavirusne bolezni covid-19 in posledično
omejitev.

Oseba C ni seznanjena z modelom izkustvene ekonomije, a ima precej
pozitivno stališče o uporabi modela pri razvoju in marketingu aktivnega
turizma v naravi v Sloveniji. Iz odgovorov je razbrati, da je oseba C dolo-
čene dele že implementirala v svoje marketinške dejavnosti na področju
ponudbe kolesarskega turizma. Ocenjuje tudi, da bo kolesarski festival
lahko dober primer za marketing vseh štirih elementov izkustvene eko-
nomije v prihodnosti. Oseba C se na osnovi lastnih izkušenj zaveda po-
mena elementov izkustvene ekonomije in je mnenja, da model izkustvene
ekonomije lahko učinkovito pomaga pri oblikovanju usmeritev razvoja in
marketinga aktivnega turizma v naravi v Sloveniji.

130
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135